انعکاس نظر علما و مراجع در امور اسلامی با تشکیل معاونت رییس جمهور در امور روحانیت

فروردین ۱۴۰۳

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تشکیل معاونت رییس جمهور در امور روحانیت سبب انعکاس نظر علما و مراجع در رابطه با امور اسلامی به رئیس جمهور و از سویی انتقال بعضی مصالح و مفاسد به علما، مراجع تقلید، روحانیت و ائمه جمعه برای چاره اندیشی است.

“آیت‌الله سید‌عبدالهادی حسینی‌شاهرودی” عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، با اشاره به اظهارات مطرح شده مبنی بر تشکیل معاونت رئیس‌جمهور در امور روحانیت، اظهار داشت: این معاونت رابط مجموعه روحانیت و رئیس‌جمهور محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه این معاونت با سایر معاونت‌ها متفاوت است، افزود: معاونت‌های دیگر، مسئول حوزه خود می باشند اما این معاونت نقش رابط را ایفا کرده و می‌تواند نظرات روحانیت، ائمه جمعه، ائمه جماعات، علما و مراجع را به رئیس‌جمهور منعکس و نظرات رئیس‌جمهور را برای آقایان منعکس کند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی ادامه داد: با تشکیل این معاونت، هماهنگی خوبی به وجود خواهد آمد که بسیار مبارک و مورد تائید است.
 
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه در قبل نیز این معاونت وجود داشته اما با مرور زمان کمرنگ شده است، تصریح کرد: امروزه این معاونت باید پررنگ، پرقوت و پرثمر کار خود را آغاز کند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به تاثیر این معاونت در امور کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه سعادت کشور ما، گام برداشتن در طریق اسلام و جدا نشدن از آن است، تشکیل این معاونت، برای تثبیت امور کشور، بسیار مفید خواهد بود، چرا که فردی که مشغول کار اجرایی می‌شود، ممکن است گاهی بعضی مسائل را فراموش کند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاثیرات مثبت این معاونت در امور کشور، در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل این معاونت سبب انعکاس نظر علما و مراجع در رابطه با امور اسلامی به رئیس جمهور و از سویی انتقال بعضی مصالح و مفاسد به علما، مراجع تقلید، روحانیت و ائمه جمعه برای  چاره اندیشی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.