انفجارهای عراق ۲۶ کشته داشت

جام جم آنلاین: انفجارهای پراکنده امروز در بغداد، کوت، واسط و حملات مسلحانه در مناطق مختلف عراق دست‌کم ۲۶ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت.

طی انفجار ۴ خودروی بمب‌گذاری شده در شمال بغداد، دست‌کم ۱۱ نفر کشته و ۱۷ نفر دیگر زخمی شدند.

یک مقام مسئول امنیتی نیز اعلام کرد: صبح امروز، ۴ خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «التاجی» در شمال بغداد، منفجر شد. نیروهای امنیتی نیز بلافاصله در محل حاضر شدند و خودروهای امدادرسان برای انتقال زخمی‌ها به بیمارستان خود را به محل حادثه رساندند.

خبرگزاری رویترز نیز نوشت که انفجار خودروهای بمب‌گذاری شده امروز عراق، ایست‌های بازرسی پلیس این کشور را نشانه گرفته بود که طی آن ۱۷ نفر کشته شدند.

بر اساس این گزارش، خونین‌ترین انفجار در منطقه «التاجی» واقع در ۲۰ کیلومتری شمال بغداد صورت گرفت و دلیل آن نیز انفجار سه بمب‌ جاسازی شده در خودروهای پارک‌شده در این منطقه بود که ۸ کشته و ۲۲ زخمی برجای گذاشت.

خبرگزاری فرانسه تعداد کشته‌های انفجارهای پراکنده امروز در عراق را ۱۳ نفر اعلام کرد و نوشت که دست‌کم ۳۰ نفر در حملات تروریستی صبح امروز عراق زخمی شدند.

دستگیری دو انتحاری در استان دیوانیه

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی عراق دو تروریست انتحاری را که در حال رانندگی دو خودروی بمب‌گذاری شده در استان «الدیوانیه» در جنوب عراق بودند، دستگیر کردند.

سوء‌قصد به یک سرهنگ عراقی در غرب بغداد

همچنین صبح امروز یک گروه مسلح ناشناس به سوی یک افسر پلیس با درجه سرهنگ در منطقه «المنصور» در غرب بغداد تیراندازی و وی را به شدت زخمی کردند. نیروهای امنیتی نیز در محل حادثه حاضر شدند و کمربندی امنیتی در منطقه ایجاد کردند و سرهنگ زخمی به بیمارستان منتقل شد.

انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان واسط ۳ کشته برجای گذاشت

یک مقام مسئول امنیتی در واسط نیز اعلام کرد که انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «الکریمیه» در استان واسط ۳ کشته و ۵ زخمی برجای گذاشت.

انفجار در کوت ۶ کشته و ۱۰ زخمی برجای گذاشت

شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد که در انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در «الکوت» واقع در جنوب بغداد، دست‌کم ۶ نفر کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.