انفجار خودروی بمبگذاری شده در دمشق توسط ارتش آزاد سوریه

شبکه اسکای نیوز عربی در خبری فوری گزارش داد : ارتش آزاد اعلام کرد یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده را در میان تجمع نظامیان ارتش سوریه در مرکز دمشق منفجر کرده است.

گروههای مسلح موسوم به ارتش آزاد به منفجر کردن یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده در مرکز دمشق اعتراف کردند.

به گزارش مهر، شبکه اسکای نیوز عربی در خبری فوری گزارش داد : ارتش آزاد اعلام کرد یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده را در میان تجمع نظامیان ارتش سوریه در مرکز دمشق منفجر کرده است.

این انفجار در منطقه المیدان دمشق رخ داده است و هیچ آماری درباره تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

گروههای مسلح همچنان ادعا کرده اند یک فروند بالگرد ارتش سوریه را در منطقه المیدان سرنگون کرده اند.

تحرکات خطرناک گروههای مسلح در دمشق و حمله آنها به غیرنظامیان و استفاده از آنها به عنوان سپرانسانی، اوضاع امنیتی پایتخت سوریه را وخیم کرده است.

از سوی دیگر اسکای نیوز عربی در خبر فوری دیگر که نشان دهنده وجود ارتباط میان گروههای مخالف و سازمانهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است، اعلام کرد : رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل گفته است سیطره نظام سوریه بر دمشق، در حال ضعیف شدن است.

امروز گروههای مسلح موسوم به ارتش آزاد از اجرای سناریوی خطرناک وارد کردن سوریه در هرج و مرج و ناامنی خبر دادند که تحرکات جنگ طلبانه آنها در پایتخت سوریه و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، تاکیدی بر این طرحهای خطرناک مورد حمایت غربی ها و رژیمهای عربی همسو است که همچنان از این گروهها حمایت می کنند و در مقابل تمام فشارهای خود را بر نظام سوریه متمرکز کرده اند.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.