انفجار در حماه

فارس: یک ساختمان متعلق به مخالفان سوری در حماه که در حال آماده‌کردن مواد منفجره برای ساخت بمب بودند، منفجر شد که طی آن ۲۰ تن کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار فارس در سوریه، دقایقی پیش یک انفجار مهیب شهر “حماه” را به لرزه در آورد و طی آن دستکم ۲۰ تن کشته و ده‌ها تن زخمی شدند.

بر اساس این گزارش،یک ساختمان متعلق مخالفان مسلح سوری که در حال آماده‌کردن مواد منفجره برای ساخت بمب بودند، لحظاتی پیش منفجر شد که طی آن د‌ه‌ها نفر کشته و زخمی شدند. شدت انفجار به حدی بود که به خانه‌های اطراف محل انفجار نیز خسارت زیادی وارد شد و با تخریب چند خانه، افراد زیادی هنوز زیر آوار مانده‌اند.

به گفته یک شاهد عینی، در میان قربانیان تعدادی زن و کودک نیز به چشم می‌خورند و نیروهای امنیتی سوریه و خودروهای امدادرسانی نیز در محل حاضر شدند و عملیات کمک‌رسانی و نجات افرادی که زخمی شده‌اند یا زیر آوار مانده‌اند، آغاز شده‌است.

این درحالی است که پایگاه خبری “الجزیره”، در خبری فوری تعداد کشته‌ها را ۶۹ نفر اعلام کرد و نوشت: مخالفان سوری معتقدند که حمله موشکی از سوی دولت اسد عامل این کشتار شده است. اما تلویزیون رسمی سوریه اعلام می‌کنند که انفجار از سوی مخالفان صورت گرفته است.۵۱۵۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.