انفجار یک تاکسی ۶ تن مسافر را به کام مرگ تلخی فرو برد

انفجار یک تاکسی ۶ تن مسافر را به کام مرگ تلخی فرو برد

 شوک: انفجار یک تاکسی در صفادشت ۶ تن را به کام مرگ تلخی فرو برد.کارشناسان اعتقاد دارند این پیکان تاکسی با وجود ایرادات فنی‌ای که داشت برگه معاینه فنی گرفته بود.

به گزارش خبرنگار شوک، نزدیک به ساعت ۲۲ شامگاه پنجشنبه ۹ شهریورماه صدای انفجار تاکسی مرگ جاده حصار- ۳۰ کیلومتری صفادشت را لرزاند. شعله‌های آتش، پیکان واژگون شده را در خود بلعیده بود و ۶ سرنشین گرفتار در خودرو زنده زنده سوختند. تنها راننده تاکسی به کمک رهگذران از شعله‌های مرگبار آتش بیرون کشیده شد. اما بخت با وی نیز یار نبود و بعد از چند ساعت وی نیز به دلیل شدت سوختگی و وخامت جراحات جان خود را از دست داد.
برادر عیسی سیدی یکی از جان باختگان این حادثه تلخ به شوک گفت: عیسی موقع برگشت از کار روزانه غروب پنجشنبه گذشته از کرج سوار تاکسی می‌شود که در ۳۰ کیلومتری صفادشت بعد از برخورد تاکسی با دو درخت و انفجار آن در دم جان خود را از دست می‌دهد.
وی در ادامه افزود: عیسی آخرین لحظات پیش از حادثه با گوشی همراه خود با دخترش حرف می‌زد که این اتفاق رخ می‌دهد.
سید حمید و سیده فرزانه از دیگر سرنشینان نگون بخت تاکسی مرگ هستند که متأسفانه در این تصادف دهشتناک در دم جان خود را از دست دادند.

سید حمید که دانشجوی رشته ریاضی بود به همراه خواهرش سیده فرزانه برای خرید کتاب به مرکز شهر کرج مراجعه کرده بودند که زمان برگشت دچار این حادثه تلخ شدند.
حمید و فرزانه ۱۹ و ۱۸ سال سن داشتند که در شعله‌های آتش سوختند. فرزانه قرار بود همزمان با بازگشایی سال تحصیلی جدید به دانشگاه برود که به این آرزویش نرسید.
به گفته کارشناس صحنه تصادف نقص فنی خودرو و استفاده از کپسول LPG برای تأمین سوخت عامل اصلی این حادثه است.
آتش‌نشان فرهادی که خود در صحنه حادثه حضور داشت در گفت‌وگو با شوک گفت: واژگونی پیکان تاکسی باعث شد سرنشینان گرفتار در آن نتوانند از خودرو پیاده شوند. علاوه بر آن آتش‌سوزی همزمان نیز اجازه نداد که زنده بمانند.
وی معاینه فنی خودرو که قاعدتاً باید زیر نظر سازمان تاکسیرانی باشد را عامل اصلی تصادف پیکان تاکسی اعلام کرد و افزود: چرا بابد با وجود نقص فنی این تاکسی دارای معاینه فنی باشد؟!
گزارش شوک می‌افزاید: دو سرنشین دیگر این تاکسی مرگ از کارگران افغان بودند که در دام شعله‌های آتش گرفتار شدند. اجساد این دو کارگر که در زمان برگشت به خانه طعمه این حادثه تلخ شده‌اند در قبرستان بی بی‌سکینه و مابقی اجساد نیز در امامزاده حمزه در حوالی صفادشت به خاک سپرده شدند.
خانواده جان‌باختگان از مسئولان خواستار رسیدگی به عامل اصلی این حادثه شدند آنها سازمان تاکسیرانی و معاینه فنی را مقصر اصلی می‌دانند.
پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.