انقلابیون مصر به استعمار سیاسی آمریکا و غرب در این کشور معترض می باشند

۸فروردین ۱۳،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: با توجه به شرایط حاکم بر مصر، آمریکا، غرب و رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارند در امور داخلی این کشور دخالت کنند و در پی این جریان اسلام‌گرایان به دخالت‌های خارجی و استعمار سیاسی آنها معترض می باشند.

” مصطفی قوام ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های مرسی برای آینده مصر گفت: با توجه به شرایط حاکم بر مصر، آمریکا، غرب و رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارند در امور داخلی این کشور دخالت کنند و در پی این جریان اسلام‌گرایان به دخالت‌های خارجی و استعمار سیاسی آنها معترض می باشند.

وی ادامه داد: حضور برخی چهره‌های وابسته به دیکتاتور سابق مصر، روند رسیدگی به امور در جهت اصول اصلی انقلاب را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است.

قوام افزود: خواسته مردم مصر جهت استقلال دولت خود منطقی بوده اما دشمنان و مداخله‌گران خارجی سعی دارند از تحقق اهداف انقلاب مردمی جلوگیری کنند.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: مصر کشوری بزرگ در جهان اسلام است و هر مسئله‌ای که به این کشور لطمه وارد کند، جهان اسلام را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کشور اسلامی مصر باید مشکلات از طریق برگزاری نشست و مذاکرات رفع شود همانطور که در لبنان سید حسن نصرالله با درایت و هوشیاری رژیم جعلی صهیونیستی را در تمام جهان خار و زبون کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.