انقلاب اسلامی با وحدت به ثمر نشست/ ولایت شاخصی برای رسیدن به وحدت است

۳۰م دیماه ،

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با اشاره به تقارن هفته وحدت و دهه فجر، گفت: مسئولین را به وحدت و همگرایی برای خدمت به ملت دعوت می‌کنیم زیرا انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است و در این زمینه تبعیت از مقام معظم رهبری شرط اساسی است.

سامان نیازی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با گرامیداشت تقارن هفته وحدت با دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) و با رمز وحدت به ثمر نشست که باید این را همواره به یاد داشت.

وی با بیان اینکه وحدت در بحث جریانات سیاسی و انتخابات نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: توصیه جنبش دانشجویی همگرایی و وحدت مسئولین در جهت خدمت به ملت است، زیرا این انقلاب همه چیز را از مردم دارد و در این زمینه هم تبعیت از مقام معظم رهبری شرط اساسی است.

نیازی دربارهٔ اقداماتی که جریانات سیاسی برای وحدت هر چه بیشتر باید به کار گیرند گفت: ولایتمداری اصلی‌ترین موضوعی است که دربارهٔ مباحث انتخاباتی باید در اولویت برنامه‌های احزاب و کاندیداها باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند دربارهٔ کلید واژه “انتخابات آزاد” که برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی به آن دامن می‌زنند بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری کدام یک از انتخابات‌ها آزاد نبوده که این حرف را می‌زنند لذا توصیه ما به جریانات سیاسی این است که براساس وحدت و ولایت‌مداری و فاکتورهایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند و نیز با هدف خدمت به مردم و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری و خنثی کردن توطئه‌هایی مانند فتنه ۸۸ در انتخابات ۹۲ حرکت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.