انقلاب اسلامی حقیقتی‌ بود که از عمق جان‌ مردم سرچشمه گرفت/عربستان مزدور آمریکا در منطقه

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رییس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری با بیان اینکه یکی از دلایلی که ارتش به ملت پیوست حقارتی بود که از سوی آمریکایی‌ها به ارتش روا می‌شد، گفت: بیگانگان سلاطین را مزدور و گمارده خود میان ملت‌ها می‌‌دانستند که نمونه بارز ‌‌آن کشور عربستان سعودی است که با حمایت از تروریست‌ها در سوریه دست به کشتار مردم و بمب گذاری در کشورهای منطقه می‌زند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران “حجت الاسلام و المسلمین صفایی” رییس دفتر عقیدتی و سیاسی دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز در مسجد امام خمینی (ره) آجا در خصوص وقایع  انقلاب و تاریخ حضور بیگانگان و سلاطین بی‌کفایت در ایران گفت: تاریخ بسیار مهم است و باعث عبر‌‌ت‌ آموزی و پیشرفت یک ملت و امت است از همین رو یک سوم قرآن کریم وقایع تاریخی است.
 
وی با اشاره به کشتار و قتل عام مردم در مسجد گوهرشاد که به دستور رضا شاه اتفاق افتاد اظهارداشت: رضا شاه به فجیع‌ترین وضع ممکن با مردم برخورد کرد و همچنین شخصیتی بود که به راحتی در مقابل بیگانه سر تعظیم فرود آورد.  
 
حجت الاسلام و المسلمین صفایی در ادامه گفت: بعد از حکومت رضاشاه در زمان سلطنت محمدرضا شاه حضور مستشاران نظامی آمریکا و تحقیر نظامیان رده بالا توسط این مستشاران نمونه‌ بارزی از خود فروختگی و بی‌کفایتی سلطنت قبل از انقلاب بود.
 
وی اذعان کرد: یکی از عللی که ارتش به انقلاب پیوست این بود که ارتش از درون خود از  حقارت‌‌هایی که آمریکایی‌ها نسبت به آنان روا می‌داشتند ناراحت بودند و می‌خواستند از آن وضع خارج شوند.
 
وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی یک حقیقتی بود که از عمق جان‌ و دل‌های مردم سرچشمه گرفت.

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی مقام معظم رهبری در ادامه گفت: بیگانگان سلاطین را مزدور و گمارده خود میان ملت‌ها می‌‌دانستند که نمونه بارز ‌‌آن کشور عربستان سعودی است که با حمایت از تروریست‌ها در سوریه به مزدوری در منطقه تبدیل شده و دست به کشتار مردم و بمب گذاری در کشورهای منطقه می‌زند.
 
وی گفت: امام خمینی(ره) این را مطرح کردند که ارتش مسلمان ارتش حزب‌الله است و تحقیر و ذلت نمی‌پذیرد.  
 
حجت الاسلام و المسلمین  صفایی تصریح کرد: زن و مرد، کوچک و بزرگ، روستایی و شهری همه مرگ بر شاه را از عمق جان گفتند، که بعد از ۳۵ سال از انقلاب اسلامی بیگانگان و دشمنان در خواب برگشت به آن دوران هستند که این آرزو را به گور خواهند برد.
 
رییس دفتر عقیدتی و سیاسی مقام معظم رهبری در پایان خاطر نشان کرد: قدردان نعمت انقلاب باشیم که انقلاب به ما عزت، شرف و سربلندی داد و با تمام تحریم‌‌ها، آزارها و اذیت‌ها می‌بینیم که چه رشد و پیشرفت شگرفی داشته‌ایم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.