انقلاب اسلامی طی سی وسه سال گذشته در تمامی جبهه ها پیروز شده است

به گزارش ایرنا’رحیم احمدی روشن’دراین مراسم که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)برگزارشد افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ،رژیم بعثی صدام با آغاز جنگ کمرشکنی علیه ایران در صدد برآمد تا با خیال خام خود سه روزه ایران فتح کند.

وی اضافه کرد:اما مردم ایران در این وقایع با تحمل بسیاری از مصایب نظیر بمباران ها،فقر،ترس از جنگ و شهادت فرزندانشان پابرجا و مستحکم تر از قبل در پای آرمان های امام خود ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

پدر شهید احمدی روشن افزود : پس از پایان جنگ تحمیلی جوانان ایرانی به علم ، دانش و فناوری روی آوردند و موفقیت های زیادی در این راه کسب کردند.

وی گفت : دشمن شکست خورده ناتوان از جلوگیری پیشرفت دانشجویان ایرانی ،اقدام به ترور دانشمندان هسته ای ایرانی کرد، ولی درخواست تغییر رشته حدود ۵هزار دانشجو به رشته فیزیک هسته ای نشان داد که جوانان و دانشجویان در پیروی از راه شهدای هسته ای کشور مصمم و ثابت قدم ایستاده اند.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید مصطفی احمدی روشن افزود:افق فکری این شهید، همواره جهانی و دفاع از آزادیخواهی ملل مظلوم جهان خصوصا فلسطین بود.

رحیم احمدی روشن در ادامه با اشاره به موج بیداری اسلامی ملت های مسلمان منطقه، تاکید کرد:علی رغم گذشت یک سال و اندی از این جریان، ملت های مسلمان منطقه هنوز به پیروزی قطعی نرسیده اند و دلیل آن نیز در خلاء رهبری همچون رهبرفهیم انقلاب اسلامی است.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در پایان با تاکید بر اینکه پیروی از خط مشی رهبر انقلاب و ولی فقیه خط قرمز فرزند شهیدش بود خاطرنشان کرد:رمز موفقیت و پیروزی کشور و جوانان و دانشمندان ایرانی در آینده نیز در گرو تبعیت از خط ولایت فقیه است.

۷۳۸۸/ ۱۶۴۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۴۰۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.