انقلاب مردم مصر سیلی محکمی بر رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز ۲۴ خرداد در دیدار با جمعی از خانواده شهدای مصر، انقلاب مردم مصر را یک هدیه بزرگ الهی برای جهان اسلام خواند و افزود: انقلاب بزرگ مردم مصر یک سیلی محکم بر رژیم صهیونیستی است که این رژیم غیرانسانی را به انزوا فرو برد.

لاریجانی همچنین با اشاره به پیوندها و اشتراکات عمیق دو ملت ایران و مصر گفت: دو ملت ایران و مصر از تاریخی طولانی و فرهنگی غنی و فرهیخته برخوردارند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نقش مهم خانواده شهدای مصر در جلوگیری از ایجاد انحراف در مسیر انقلاب این کشور افزود: بی‌تردید خون شهدای مردم مصر این انقلاب را از توطئه‌ها مصون نگاه خواهد داشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل فشارهای قدرت‌های استکباری یادآور شد: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در مقابل فشارهای قدرت های جهانی تاکنون توانسته دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف فناوری، علمی، اقتصادی و سیاسی به دست آورد.

 

علی لاریجانی همچنین بر حمایت کامل مجلس شورای اسلامی از توسعه و تقویت روابط برادرانه میان دو کشور در تمام عرصه‌ها به ویژه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد.

 

در این دیدار همچنین چند تن از اعضای خانواده شهدای مصر به نمایندگی از خانواده‌های شهدای این کشور تاکید کردند: انقلاب مصر حرکتی برای از میان بردن دیکتاتوری و فساد در این کشور بود و ملت مصر تا دستیابی به اهداف نهایی این انقلاب از پای نخواهد نشست.

 

خانواده‌های شهدای مصر همچنین با قدردانی از حمایت مردم ایران از انقلاب مردم مصر ابراز امیدواری کردند به‌زودی شاهد همکاری‌های برادرانه میان دو کشور در راستای اعتلای امت اسلامی باشیم.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.