انهدام باند سارقان داخل خودرو در کرج

۳۰اردیبهشت،

انهدام باند سارقان داخل خودرو در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از انهدام باند سارقان داخل خودرو در کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل ازممتازنیوز،  به نقل از پابگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: اعضای باند پنج نفره سارقان لوازم و تجهیزات داخل خودرو با تلاش ماموران انتظامی کرج شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۵ رجائی‌شهر در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با دو نفر سرنشین مظنون شده و جهت توقف خودرو بلافاصله دستور ایست صادر کردند.
این مسئول ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو در بازرسی از آن دو عدد باند ضبط مسروقه کشف کرده و به همراه متهمان جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
خیرخواهان گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران پس از اعتراف به جرم سرقت اذعان داشتند که با تشکیل باند پنج نفره سرقت داخل خودرو در منطقه شهرک اوج و اطراف آن اقدام به سرقت می‌کنند.
وی افزود: ماموران با راهنمایی‌های متهمان و انجام تحقیقات نامحسوس موفق شدند سایر اعضای باند و محل اختفای آنها را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و در بازرسی از منزل سارقان اموالی از قبیل چهار عدد باند ضبط خودرو، قمه و چندین قلم تجهیزات داخل خودرو را کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان خاطرنشان کرد: با تحقیقات به عمل آمده از متهمان تعداد ۲۰ نفر از شکات واقع در شهرک اوج و اطراف آن شناسایی شده و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت   ۱۶:۴۶

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.