انهدام دو باند زورگیری و جعل اسکناس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز صبح امروز از انهدام دو باند سارقان زورگیر مسلح و جعل اسکناس خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سرهنگ صالحی صبح امروز طی یک نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره iبه دستگیری اعضای باند جعل اسکناس گفت:‌ در پی دریافت گزارش تفسیریات مردمی و انجام اقدامات پلیسی ماموران مبارزه iبه جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز در جریان فعالیت اعضای یک باند جعل اسکناس iبه سرکردگی فردی iبه نام ایرج قرار گرفتند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند این فرد در شهرهای غربی کشور اقدام iبه تولید و چاپ و جعل اسکناس در ارقام بالا نموده و سپس آنها را در شهرهای کرج و تهران توزیع می نماید.
پس از ۵۰۰ ساعت کار اطلاعاتی ماموران در جریان حمل یک محموله چک جعلی iبه کرج و تهران از سوی ایرج و دو همدستش قرار گرفته و در نهایت این متهمان را دراقدامی غافلگیرانه دستگیر نمودند.
در بازرسی از خودرو دستگیر شدگان ۷۸ میلیون تومان تراول چک جعلی ۵۰ هزار تومانی iبه همراه پنج قطعه کارت شناسایی جعلی، گواهینامه،‌ یک دستگاه فلزیاب و تشخیص اسکناس جعلی کشف و ضبط شد.
این مقام مسئول انتظامی با اعلام خبر دیگری در خصوص دستگیری دو سارق زورگیر تصریح نمود:‌ با اعلام شکایت های مشابه در خصوص فعالیت های دو سارق زورگیر مسلح که اقدام iبه سرقت طلاجات از زنان می نمودند موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با سرقت آگاهی استان البرز قرار گرفت.
در تحقیقات از مالباختگان و تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان با یک دستگاه موتورسیکلت و خارج از شهر کرج با تهدید سلاح گرم اقدام iبه زورگیری از زنان مسن و غالبا سرقت گردنبند آنها می نمایند.
با چهره نگاری از متهمان و تعقیب و مراقبت سرانجام متهمان که ۲۲ و ۲۳ ساله بودند شناسایی و دستگیر و چند قبضه سلاح سرد و گرم از آنها کشف شد.
این اشخاص در بازجویی های iبه عمل آمده iبه ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف نمودند.
این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت:‌ اشخاص دستگیر شده حاوی ۱۱ فقره سابقه سرقت می باشند. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.