انوشیروان ارجمند در آی سی یو

انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما‌، تئاتر و تلویزیون یکشنبه، ۹ آذر ماه، به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد و اکنون در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت است.

سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی صداوسیما با حضور در بیمارستان محل بستری انوشیروان ارجمند به نمایندگی از رئیس رسانه ملی از این بازیگر پیشکسوت تلویزیون، سینما و تئاتر عیادت کرد.

سهرابی در این ملاقات با ابلاغ سلام دکتر سرافراز به خانواده این بازیگر پیشکسوت برای ایشان آرزوی سلامتی کردند. وی ضمن گفت و گو با تیم معالج این هنرمند از نزدیک در جریان آخرین وضعیت جسمانی ارجمند قرار گرفت.
نوشیروان ارجمند

در این ملاقات که داریوش ارجمند برادر  انوشیروان ارجمند نیز حضور داشت خانواده ارجمند با تشکراز حسن نظر و توجه رئیس رسانه ملی، از مردم خواست برای سلامتی ایشان دعا کنند.

انوشیروان ارجمند متولد۲۷مهر ۱۳۲۰در زاهدان برادر بزرگتر داریوش ارجمند بازیگر ایرانی است. وی پدر برزو ارجمند و بهار ارجمند بازیگران ایرانی است. انوشیروان ارجمند از اواخر دهه ۴۰ به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد. در کارنامه این بازیگر، بازی در مجموعه‌های «مختارنامه»، «امام علی»، «روزی روزگاری» و فیلم‌های سینمایی «دوئل»، «قاعده بازی» و «محیا» دیده می‌شود.

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.