انوشیروانی: طلای المپیک برای بهداد، من برای نقره تلاش می‌کنم

بهترین رکوردهایم را در لندن می‌زنم

ملی پوش دسته فوق سنگین وزنه برداری کشورمان ابراز امیدواری کرد که در رقابت های المپیک بتواند پس از بهداد سلیمی روی سکو قرار بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سجاد انوشیروانی قبل از تمرین صبح امروز ملی پوشان در اردوی بجنورد، گفت: با اعتماد و اعتقادی که به دانش فنی کوروش باقری دارم، با تمام توان به تمریناتم تا روز مسابقه های دسته فوق سنگین المپیک ۲۰۱۲ ادامه می دهم تا انشاالله بتوانم بهترین رکوردهایم را در لندن به ثبت برسانم.

انوشیروانی با بیان اینکه مهار وزنه های ۲۰۵ کیلوگرم در یکضرب و ۲۴۵ کیلوگرم در دوضرب، برای او در المپیک ایده آل خواهد بود، گفت: در المپیک ۲۰۰۸ پکن ویکتورشرباتیس با حدنصاب مجموع ۴۴۸ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد، اما من امیدوارم بتوانم با این رکوردها، حتی به مدال نقره دست پیدا کنم.

وی افزود: در حال حاضر به غیر از بهداد سلیمی وزنه بردار سنگین وزنی نیست که بتواند به رکورد مجموع ۴۵۵ کیلوگرم برسد. به همین خاطر من فکر می کنم با حدنصابی بین ۴۴۸ و ۴۵۳ کیلوگرم، بتوان یکی از مدال های نقره یا برنز المپیک را به دست آورد. برای این مهم باید با وزنه بردارانی از کره جنوبی، روسیه، آلمان و اوکراین رقابت کنم و مطمئن باشید که تمام تلاشم را خواهم کرد تا بعد از بهداد سلیمی روی سکوی المپیک قرار بگیرم.

انوشیروانی با اشاره به اینکه از مدتها قبل کسب مدال المپیک را برای خود تصویرسازی کرده است، ادامه داد: الان یک ماه است که تمام تمرکزم معطوف به صحنه المپیک است. در مسابقات جهانی پاریس هم همین فضاسازی ذهنی، اعتماد به نفس من را برای کسب مدال جهانی افزایش داد. الان هم با انگیزه بالا مشغول تمرین کردن هستم و تا آخرین روز تلاش می کنم تا بتوانم به آن هدفی که ۳ سال پیش برای خودم ترسیم کردم برسم.

انوشیروانی در پایان از مسئولان فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری، سرمربی تیم ملی، احد پازاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و حجت الاسلام سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که طی هفته های اخیر چندین بار در خطبه های نماز جمعه برای او و دیگر قهرمانان استان آرزوی موفقیت کردند تشکر کرد و گفت: امیدوارم با کسب مدال خوشرنگ المپیک بتوانم جواب همه این توجهات و حمایت ها را بدهم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.