انکار اتهام قتل پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد

به گزارش خبرنگار مهر، دوم آبان ماه سال ۸۹ ماموران پلیس از مرگ مرموز پسر ۲۵ ساله‌ای به نام سعید در یک مرکز ترک اعتیاد در منطقه ازگل باخبر شدند.

با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد دست و پای سعید با زنجیر بسته شده بود. همچنین پزشک جنایی علت مرگ او را اصابت جسم سخت به سرش اعلام کرد.

کارآگاهان پس از برسی‌های مقدماتی دو نفر از کارکنان کمپ به نام‌های امیر ۲۵ ساله و مهرداد ۳۹ ساله را دستگیر کردند که آ‌نها در بازجویی‌ها منکر قتل سعید شدند.

سرانجام با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و صبح امروز متهمان به دفاع از خود پرداختند.

در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفر خواست خواستار مجازات متهمان پرونده شد. سپس پدر سعید با حضور در جایگاه گفت: پسرم را به امید اینکه اعتیادش را ترک کند به کمپ فرستادم اما جنازه او را تحویل گرفتم.

در ادامه متهمان با رد اتهام قتل مدعی شدند سعید شب حادثه آرام و قرار نداشت و سرش را به دیوار می‌کوبید که این موضوع باعث مرگ او شد. ما برای اینکه آسیبی به او نرسد با چسب و دستمال سرش را بستیم که این کار نیز از مرگ او جلوگیری نکرد.

در ادامه دادگاه نیز یکی از کارکنان کمپ ترک اعتیاد در اظهاراتش گفت: امیر و مهرداد شب حادثه با چسب سر و دهان سعید را بستند و زمانی که می خواستند او را به محل دیگری انتقال دهند سرش به دیوار برخورد کرد.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها قاضی اصغر عبداللهی رئیس شعبه ۷۴ دادگاه کیفری ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرد و قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.