انگشت اشاره را از تولیدکنندگان بردارید

جو روانی وضع موجود بازار مرغ توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده و تولیدکنندگان در ایجاد وضع موجود بی تقصیرند.

غلامعلی فارغی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان مطالب فوق افزود: تولید مرغ در کشور کاهش نیافته است و جو روانی که وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تولید مرغ ایجاد کرده عامل اصلی وضع موجود در بازار است.

وی ادامه داد: مشکل اساسی که در کشور وجود دارد این است که هیچ گاه عامل اصلی وضعیت موجود در بازار را مجازات نمی کنند و مقصر را به گردن تولیدکنندگان می اندازند.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان با وجود مشکلات اساسی در خصوص تهیه نهاده ها دست از تولید نکشیده اند و همچنان به تولید خود ادامه می دهند.

فارغی تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئول تهیه مواد اولیه و ذخیره سازی مرغ است که به وظایف خود به خوبی عمل نکرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تولید مرغ نیازی به واردات مرغ در کشور نداریم و بعد از ماه رمضان شاهد افت قیمت مرغ و فروشی با ضرر تولیدکنندگان خواهیم بود.

رئیس هیئت مدیره انجمن طیور تاکید کرد: تا زمانی که تولید و تنظیم بازار بدست دو وزارتخانه است مشکل تولیدات همچنان باقی خواهد ماند که با در اختیار قرار دادن امور مربوط به وزارت جهاد کشاورزی مشکل توزیع نهاده ها و تولیدکنندگان برطرف می شود./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.