انگلیسی صحبت کردن ظریف دستمایه یک تذکر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ابراهیم آقا محمدیˈ نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی دربارهٔ اظهارات رییس جمهوری گفت: اظهارات رییس جمهوری ناشی از عصبانیت وی از عدم استقبال از توافقنامه ژنو است.

خبراقتصادی: به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، ˈابراهیم آقا محمدیˈ نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی دربارهٔ اظهارات رییس جمهوری گفت: اظهارات رییس جمهوری ناشی از عصبانیت وی از عدم استقبال از توافقنامه ژنو است.

وی ادامه داد: رییس جمهوری بارها گفته که حقوقدان است و سرهنگ نیست اما الان در نقش فرمانده به اساتید دانشگاه دستور می دهد که از توافقنامه دفاع کنند.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس هنوز اطلاعات شفافی دریافت نکرده اند گفت: رییس جمهوری نباید انتظار داشته باشد فرهیختگان از این توافقنامه دفاع کنند و این اهانت به اساتید ، منتقدین و موافقین است .

نماینده مردم خرم آباد ادامه داد: صحبت های ظریف دربارهٔ رژیم صهیونیستی آدم را به یاد ادبیات مشایی دربارهٔ شناسایی ملت اسرائیل می اندازد و ظریف سزاوارتر بود که وزیر امور خارجه بازرگان بود.

داود محمدی طی تذکری با استناد به اصول دوم و سوم قانون اساسی گفت: توزیع سبد کالایی با نیت خیر و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر انجام شد که از این جهت قابل تشکر است اما باید حداکثر تلاش برای حفظ کرامت و شان و حقوق شهروندی مردم به عمل آید تا سبب سوء استفاده دشمنان نشود.

وی خواستار افزایش سطح پوشش توزیعی این سبد کالایی شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار جایگزینی اقلام ایرانی به جای محصولات خارجی در این سبد کالایی شد.

** انتقاد ندیمی از مدیران میانی

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی هم ضمن انتقاد از مسئولین برای بی توجهی به موضوع پیشگیری گفت: چرا باید علیرغم اعلام نظرات هواشناسی بعد از وقوع اتفاق اقدامات انجام شود و مسوولین بگویند چرا پیشگیری نمی کنند

وی با بیان اینکه آفتابه لگن دریافتی داریم و شام و ناهار نداریم،از عملکرد مدیران میانی انتقاد کرد و گفت مدیران بالایی خوب می باشند ولی مدیران میانی پدر ما را درمی آورند.

نماینده مردم لاهیجان گفت: ما سر در برف بودجه فرو برده ایم و باید سر بلند کنیم و ببینیم مردم چه می کشند.

** اظهارات مقامات آمریکایی ناشی از ترس است

بهرام بیراوند نماینده مردم خرم آباد هم با اشاره به اظهارات نسنجیده مقامات آمریکایی این اظهارات را ناشی از رعب آنان دانست و گفت:آمریکا قادر به هیچ اقدامی نیست و این بیانات به خاطر رعبی است که آنها دارند و از این رعب هم چاره و خلاصی ندارند و اراجیف آنها ناشی از ترس است و غرش ناشی از ترس است.

** ما را با بودجه سرگرم کردند و مردم را با سبد کالا

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه هم گفت: هنوز توافقنامه ژنو را به ما نداده اند . ما را سرگرم بودجه کردند و مردم را با سبد کالا و ما ماندیم که آقای روحانی و آقای ظریف با آینده نظام چه برخوردی می کنند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.