انگلیس بهتر است به جای اظهارنظر در مورد ایران فکر اعمال حقوق بشر در کشور خود باشد

۵ م دیماه ،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اظهار نظر انگلیس در رابطه با نقض حقوق بشر از سوی ایران یک طنز است چراکه کشوری می‌تواند در مورد حقوق بشر صحبت کند که به آن عمل کند نه اینکه ناقض حقوق بشر باشد در صورتی که شاهد هستیم انگلیسی‌ها به جز جنایت هنر دیگری ندارند.

اسماعیل کوثری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر انگلیس در مورد نقض حقوق بشر در ایران گفت: اظهار نظر انگلیس در رابطه با نقض حقوق بشر از سوی ایران یک طنز بوده و با این اظهارات در صدد انحراف افکار عموم از فعالیت‌های مستکبرانه‌ خود می باشند.
وی افزود: انگلیس با نگاهی به سابقه کارکردی خود در دوره‌های قبل به این نتیجه می‌رسد که اظهارنظر در رابطه با این مسئله از سوی آن‌ها مضحک است.

کوثری تصریح کرد: کشوری می‌تواند در مورد حقوق بشر صحبت کند که به آن عمل کند نه اینکه ناقض حقوق بشر باشد در صورتی که شاهد هستیم انگلیسی‌ها به جز جنایت هنر دیگری ندارند؛‌ حتی نمی‌توانند جوابگوی مردم خود باشند.

وی گفت: سیاست‌مداران انگلیس بهتر است به جای اظهارنظر در مورد ایران و یا دیگر کشورها فکر اعمال حقوق بشر در کشور خود باشند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: بیان این مسئله از سوی انگلیس از روی دلسوزی و حقیقت نیست بلکه هدف از این کار ایجاد دید منفی علیه ایران در میان دیگر جوامع است تا از جنگ روانی حاصل از این ادعا به نفع خود استفاده کرده و عملکردهای منفی خود را پوشش دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.