انگیزه فجر کار را برای آدم سخت می کند

کریم انصاریفر گفت: از دیدار اول که مقابل نفت آبادان که هفته قبل برگزار کردیم سر بلند خارج شدیم وتوانستیم با کسب هر ۳ امتیاز به تهران برگردیم ولی این پیروزی و انگیزه ای که به دست آمد هرگز تضمینی برای پیروزی مقابل فجر شهید سپاسی نیست.

وی ادامه داد: فجر تیم حاشیه داری است که برایش تفاوتی ندارد میزبان است یا میهمان. آنها همواره بهترین بازی را ارائه می دهند و همین عامل کار را برای ما سخت خواهد کرد و با باعث می شود برای کسب دومین پیروزی تلاش بیشتری را به کار گیریم.

این مهاجم جوان افزود: گل زدن آرزوی من است و لحظه شماری می کنم تا اولین گل خودم را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برسانم و با همین هدف پابه میدان ورزشگاه آزادی می گذارم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان تماشاگران پرسپولیس را ببخشند تا آنها بتوانند به راحتی و با حضور در ورزشگاه آزادی اولین دیدار خانگی تیم محبوب خودرا از نزدیک تماشا کنند. محروم کردن هواداران از دیدن فوتبال کار حرفه ای نیست و مسئولان فدراسیون بهتر است که به جای برخوردهای این چنینی از روش های دیگری بهره بگیرند.

انصاریفر در مورد ترافیک مهاجمان در خط حمله پرسپولیس هم افزود: این موضوع نه تنها ناراحت کننده نیست بلکه جای خوشحالی دارد چون باعث افزایش رقابت مردم در تیم خواهد شد و موجب می شود هر مهاجمی که آماده تر باشد جایی در بین ۱۱نفر نهایی برای خود پیدا کند.

وی در مورد پیوستن جواد نکونام به حریف سنتی گفت: به نکونام تبریک می گویم او به لیگ ایران برگشت و امیدوارم بهترین بازیهایش را برای استقلال انجام دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.