انگین فیرات: امروز تیم من خندید / حق سایپا بود که برنده باشد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – فیرات پس از پیروزی یک بر صفر سایپا مقابل پرسپولیس گفت:«خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم.در هفته های قبل بدشانس بودیم و باید این بدشانسی ها را به خوش شانسی تبدیل می کردیم.»

به گزارش ممتاز؛فیرات این را گفت و ادامه داد:« به نظر من حق سایپا بود که برنده شود. فوتبال بازی جالبی است. که می‌توانید از هر فاصله‌ای توپ را به تور بچسبانید، کاری که امروز بازیکن ما انجام داد.‌ آن‌ها هم موقعیت‌های خوبی داشتند و در دقایق آخر شانس با ما همراه بود همان شانسی که هفته‌های قبل نداشتیم و در نتیجه بازی را بردیم.امروز تیم من خندید شاید هفته‌های بعد تیم دایی بخندد. اگر شما بازی راه آهن را می‌گویید، آنجا نه جو خوبی بود و نه اینکه هواداری داشتیم. شرایط را برای ما بدتر می‌کرد. ما در آن بازی بدشانس بودیم.»
سرمربی سایپا دربارهٔ بحثی که بین او و سید جلال حسینی به وجود آمد این واکنش را نشان داد:«‌ دربارهٔ سید جلال را نمی‌دانم اما بنگر با قباخلو برخوردی داشت من به بازیکن خودمان گفتم که آرام باش. اگر به مربی توهین کردند که آن دیگر شخصیت سید جلال حسینی است. او بازیکن قدیمی من بوده و در تیم ملی هم با او کار کردم. هیچ مشکلی با هم نداشتیم. سببش را نمی‌دانم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.