انیمیشن زندگی و شهادت امام علی(ع) تولید می‌شود

محسن نبی یان:

سینماپرس- گروه تلویزیون/ مرکز پویانمایی صبا انیمیشن «ماهی در آسمان» را با موضوع روایت زندگی و شهادت امام علی (ع) برای پخش در ماه مبارک رمضان سال آینده تولید می کند.

محسن نبی یان، مجری طرح انیمیشن «ماهی در آسمان» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس گفت: انیمیشن «ماهی در آسمان» یک اثر ۴۵ دقیقه ای سینمایی است که برای مرکز پویانمایی صبا تولید می شود و تاکنون مجوز نگارش آن را گرفته ایم.

وی با اشاره به تلفیقی بودن تولید انیمیشن«ماهی در آسمان» افزود:  این انیمیشن تلفیقی از چند حالت دوبعدی و سه بعدی است که البته نحوه تولید آن به نظر کارگردان بستگی دارد که چون کار تولید آن هنوز آغاز نشده به طور کامل مشخص نیست.

مجری طرح انیمیشن «ماهی در آسمان» درخصوص زمان تولید این طرح اظهار داشت: تولید این انیمیشن ۴۵  دقیقه ای ۳ ماه طول می کشد و با توجه به اینکه یک ماه پیش تولید و یک ماه پس تولید آن نیز زمان می برد، در کل از لحظه شروع تا تحویل آن به ۵ ماه زمان نیاز داریم.

مجری طرح انیمیشن «ماهی در آسمان» درپایان افزود: شبکه‌های دو و شبکه پویانمایی گزینه‌های اصلی برای پخش انیمیشن «ماهی در آسمان» در ماه رمضان سال آینده هستند.

محسن نبی یان مجری طرح، امیر فیضی نویسنده و کارگردان این مجموعه هستند.گفتنی است چندی پیش حسین ساری،رئیس مرکز پویانمایی موسسه صبا با بیان اینکه تولید انیمیشن‌های قرآنی و اسلامی در اولویت برنامه‌های این مرکز قرار دارد تاکیدکرده بود:درصدد هستیم تا پنج سال آینده به قلب انیمیشن‌ دینی دنیا تبدیل شویم.

انتهای پیام/ ع.ت ـ ب. ب

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۱۷۷


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.