انیمیشن شرک ۵ در راه است

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:خبرهایی که از داخل کمپانی دریم ورکز به بیرون درز کرده، حکایت از تولید قسمت پنجم انیمیشن کامپیوتری «شرک» می کند.منتقدان سینمایی می گویند حالا اطمینان دارند که مدیران این کمپانی، در تدارک ساخت «شرک ۵» هستند.

 انیمیشن شرک 5 در راه است

منابعی در داخل کمپانی که نمی خواهند نامشان فاش شود، می گویند این فیلم برای نمایش در تابستان سال ۲۰۱۹ آماده خواهد شد.همین منابع اعلام کرده اند قسمت تازه این مجموعه فیلم موفق و پرفروش، این بار با همکاری کمپانی یونیورسال تهیه خواهد شد.از آن جا که خبر تولید فیلم به صورت رسمی از سوی کمپانی دریم ورکز اعلام نشده، هنوز اطلاعی از چند و چون داستان آن نیست.
اما به طور حتم، غول سبز رنگ و ماجراجوی داستان «شرک»، به همراه همسر و خر وراج خود سر از یک سری ماجراجویی تازه درمی آورند.به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، رسانه های گروهی و منتقدان سینمایی از خبر تولید «شرک ۵» استقبال کرده اند.کمپانی دریم ورکز در ۲۰۱۰ سال و پس از اکران عمومی «شرک برای همیشه»، خبر از بازنشستگی شرک و دوستانش داد.در همان زمان، طرفداران این مجموعه اکشن کمدی و خانوادگی، اعتراض خود را نسبت به اقدام این کمپانی بیان کردند.چهار قسمت «شرک» در سطح جهانی، موفق به فروش کلان سه و نیم میلیارد دلاری شده اند. این فیلم ها در فاصله سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ به روی پرده سینماها رفتند.

تاریخ انتشار خبر: ۲۴ July 2016 | 2:00 pm
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.