اهالی هنر فارس در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) بیانیه دادند

در این بیانیه که نسخ ای از ان جمعه بوسیله فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به ایرنا نمابر شد آمده است : اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)نشان از شکست در تمدن غرب و غرب زدگی است.

این بیانیه ادامه داد: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم وحتک حرمت به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) توسط آمریکایی های خبیث و توهین به هر کتاب و پیامبر الهی مقدسی و به هر بهانه خود ساخته ای، به ویژه در جهانی که به سوی ظهور عدالت منجی عالم بشریت به پیش می رود، نشان از شکستی در تمدن غرب و غرب زدگی است.

در این بیانیه مدیریت و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه تمامی اهالی فرهنگ وادب و هنر استان فارس، وانجمنهای زرتشتیان ، کلیمیان و ارامنه شیراز، ضمن محکوم ساختن این جسارت عوامل بی مقدار استکبار،اعلام می داشته اند : هیچ قدرتی توان آن را نخواهد داشت تا پرتو نورانی قادر مطلق و شان پیامبران الهی را با حرکت های بی مقدار خویش کمرنگ نماید، چون پروردگار خود کامل کننده نور خویش است ولو کافران ایمان نداشته باشند.

در در خاتمه امده است : ضمن پاسداشت مقام همه پیامبران الهی و احترام به پیروان کلیه ادیان آسمانی و مقدسات آنان، اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)را قاطعانه محکوم نموده و امیدواریم تا دست توانمند حضرت سبحان جوابگوی این حرمت شکنی باشد.ک/۱

۷۳۷۴/۶۶۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.