اهانت‌کنندگان به پیامبر پیرو هیچ دینی نیستند

اهانت‌کنندگان به پیامبر پیرو هیچ دینی نیستند

جام جم آنلاین: اساتید و دانشجویان دانشگاه شریف طی بیانیه‌ای اعلام کردند: کسانی که به پیامبر اکرم (ص) اهانت کردند، پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند و از شیطان پیروی می‌کنند.

 اساتید و دانشجویان دانشگاه شریف که در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اعظم(ص) راهپیمایی کردند با قرائت بیانیه‌ای راهپیمایی خود را خاتمه دادند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر دست آلوده و جنایتکار صهیونیسم بین‌الملل و نژادپرستان مغرب زمین از آستین مزدوری شیطان درآمد تا با تولید و انتشار فیلمی سراسر اهانت‌آمیز ساحت قدس عالم هستی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) را هدف عملیات ترور فرهنگی خود قرار دهد. گمان یاران و اولیای شیطان این است که با خاک پاشیدن بر چهره نورانی خورشید چیزی از عظمت او می‌کاهند و تصور می‌کنند با انتشار کتاب، فیلم و موسیقی‌های موهن نور خدا را خاموش می‌کنند.

 بدون تردید سلمان‌رشدی کاریکاتوریست دانمارکی، کشیش هتاک آمریکایی و اخیراً نیز سام باسیل فیلم‌ساز عقده‌ای آمریکایی صهیونیستی مزدوران و جیره‌خوارانی هستند هر یک سکانسی از فیلم و نمایشنامه اسلام‌ستیزی و ترور فرهنگی عالم قدس انسانیت را به مرحله اجرا گذاشته‌اند.

فیلم موهن اخیر نیز نه تنها یک میلیارد و دویست میلیون مسلمان، بلکه ارزش‌های فرهنگی و حیات معنوی و اجتماعی جمیع بشریت را مورد هتاکی قرار داده است. اهانت به پیامبران، قدیسان و افراد مورد احترام ادیان و مظاهر عملی است که هیچ مکتب و مرامی آن را نمی‌پذیرد بنابراین کسانی که دست به اهانت به پیامبر اکرم (ص) می‌زنند پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند بلکه از شیطان پیروی می‌کنند.

ما دانشجویان دانشگاه شریف اعلام می‌داریم ما نیز همگام با امت اسلامی با تمسک به آیه واعتصمو بحبل ‌الله جمیعاً و لا تفرقوا نسبت به حیله‌ها و ترفندهای نظام سلطه دشمن آگاه هستیم و به مانند ید واحد در برابر ستیزه‌جویان صف‌آرایی کرده و اعتراض خود را نسبت به این فیلم موهن اعلام می‌کنیم و از همه مجامع بین‌المللی خواستاریم تا با اتخاذ روش‌هایی مانع از شکل‌گیری این قبیل حرکت‌ها در آینده شوند.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.