اهانت به رزمندگان، توهین به اصالت دینی و ملی است

سخنگوی کمییسون فرهنگی مجلس گفت: اهانت به رزمندگان، توهین به اصالت دینی و هویت ملی است و مسئولین نشریات و رسانه‌ها باید بدانند از چارچوب مقدسات و قوانین، در نشر مطالبات خود نباید عدول نکنند.

حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در واکنش به انتشار کاریکاتور اهانت‌آمیز روزنامه شرق گفت: منتشر شدن این کاریکاتور در روزنامه شرق و بازنشر آن از رسانه‌های مجازی ضد انقلاب اهانت به هویت و اصالت دینی و ملی ماست.

وی در ادامه تصریح کرد: ناظرین مجلس بر شورای مطبوعات باید به صورت جدی پیگیر مطالبات رزمندگان باشند و مانع سوء استفاده از آزادی بیان و قلم ناشران در مطبوعات باشند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین آزادی رسانه‌ها را دارای چارچوبی خاص دانست و بیان کرد: مسئولین نشریات و رسانه‌ها باید بدانند از چارچوب مقدسات و قوانین در نشر مطالبات خود نباید عدول نکنند.

حجت الاسلام طاهری در پایان خاطر نشان کرد: مجازات چنین تخلفاتی باید بر حسب تاثیری که بر اذهان عمومی داشته و شان جامعه را زیر سوال برده، اعمال شود و اعضای هیئت نظارت باید سریعا به این مساله بپردازند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.