اهانت به ساحت پیامبر(ص) نشان از هراس استکبار از اسلام است

ˈمحسن منصوری ˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل به قدرت اسلام و مسلمین پی برده اند و در این مسیر سعی دارند با خدشه وارد کردن به اسلام و اتحاد مسلمانان، از این قدرت بکاهند.

وی گفت: آمریکا، به شیوه های مختلف به دشمنی با اسلام و مسلمانان می پردازد؛ گاه به صورت مخفی و این بار با توهین کردن به مقدسات مسلمانان دشمنی خود را آشکار کرده است.

وی افزود : ساخت این فیلم نه تنها اهانت به اسلام که اهانت به تمام ادیان الهی است زیرا تمام ادیان الهی مانند یک دژ محکم در برابر نفوذ امپریالیسم و صهیونیسم ایستاده اند.

منصوری اظهار داشت: ساخت فیلم توهین به پیامبر اسلام(ص) در اجرای برنامه های استکبار در اسلام ستیزی آنها و مبارزه با اسلام ناب صورت گرفته و از آنجا که ایران اسلامی پرچمدار استقرار نظام اسلامی در جهان است، این فیلم نوعی مقابله با نظام جمهوری اسلامی نیز محسوب می شود.

وی افزود: هراسی که بیداری اسلامی مردم منطقه در دل استکبار به وجود آورده، باعث شده که آنها از هر وسیله و روشی برای تضعیف اتحاد به وجود آمده میان ملت مسلمان استفاده کنند.

فرماندار ورامین اظهار داشت: انتشار این فیلم اتحاد و همبستگی ملت ها مسلمان را در مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی مستحکم تر کرده و این توطئه آمریکایی – اسرائیلی به شکست محکوم خواهد شد.

تهرام/۷۲۵۴/۱۵۵۶/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.