اهانت دشمنان به مقدسات نشان از اهمیت بیداری اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ساخت و انتشار فیلم موهن امریکایی- صهیونیستی که درآن به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اهانت شده بود را محکوم کردند.

 

متن کامل این بیانیه به این شرح است:


یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّه بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

 

پیوند صهیونیست‌ها با سکولارهای ضددین و لائیک بار دیگر با اهانت به درخشان ترین چهره تاریخ بشریت جنایت آفرید و در یازدهمین سال روز ماجرای مشکوک ۱۱ سپتامبر مقدس ترین اعتقادات امت اسلام را آماج تهاجم توطئه ای جدید قرار داد.


امت بزرگ اسلامی در چند دهه گذشته بارها شاهد توهین‌های شرم آور دنیای غرب به اسلام عزیزبوده است.


مستکبران ثابت کرده اند قصد دارند با تحریک اتاق فرمان صهیونیزم هر از گاهی با اهانت به اسلام و حضرت رسول ‌الله اعظم(ص) به خیال خام خویش ضمن تخریب مبانی اعتقادی مسلمانان با روند رو به رشد اسلام در جهان مقابله نمایند.

 

تالیف آیات شیطانی، انتشار کاریکاتورهای کارتونیست موهن دانمارکی، قتل زن محجبه در دادگاه آلمان، منع حجاب اسلامی در فرانسه، سوزاندن کتاب آسمانی مسلمانان توسط نظامیان ارتش آمریکا در افغانستان و انجام همین کار موهن از سوی تری جونز، کشیش احمق کالیفرنیایی و اینک ساخت و انتشار یک فیلم سینمایی توسط یک عنصر شیطانی دارای تابعیت آمریکا و اسرائیل، بزرگ ترین این اقدامات اهانت‌بار و شریرانه بر ضد اسلام بوده است.


امت بزرگ اسلامی باید متوجه باشد که همان گونه که رهبر حکیم انقلاب در پیام آگاهی بخش خود تاکید نمودند این حرکات مذبوحانه دشمنان نشانه‌ی عظمت و اهمیت خیزش بیداری اسلامی و بشارت دهنده رشد روزافزون آن است.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.