اهتمام به تولید ملی و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم

سروری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی:

قائم مقام جمعیت رهپویان گفت: متاسفانه شاهد ناهماهنگی و نداشتن همگرایی در رابطه با شعار سال هستیم و طبیعی است که در یک بازار بی‌ثبات اقتصادی تولید هیچ موضوعیتی پیدا نخواهد کرد.

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  فرمایشات مقام معظم رهبری  در خراسان شمالی را درمان همه ناراحتی‌هایی که امروز در  جامعه وجود دارد، دانست و گفت:‌ مهمترین تاکید رهبری نیاز به همدلی و همراهی و همفکری و هم‌افزایی ملی در کشور بود که برای این هم‌افزایی ملی‌مسئولان به ویژه سران قوا بزرگترین نقش را باید ایفا کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان افزود: مقام معظم رهبری بارها از سران قوا این هم‌افزایی را مطالبه کرده و حتی به صورت تکلیف شرعی برای آنها عنوان کرده‌اند که “امروز باید ویترین جمهوری اسلامی سران قوا نمایش وحدت، انسجام و همدلی باشد و اگر در ویترین ایران نمایش تفرقه و نفاق و شکاف  نشان داده شود موجب امید دشمنان و ناامیدی دوستان انقلاب و افزایش فشار برای نظام خواهد بود”.

وی با اشاره به بیانات رهبری در رابطه با توجه به اقدامات دشمن تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب پیش از این عنوان کرده بودند که ایده‌آل و واقعیت‌ها باید یک تعریف معناداری داشته باشند، به صورتی که نه واقعیت‌ها را انکار کنیم و نه‌ ایده‌آل‌ها رها شود، بلکه باید از فضای ایده‌آل به طرف واقعیت‌ها با چشم‌اندازها حرکت کنیم.

سروری در ادامه گفت:‌ واقعیت‌های موجود جامعه باید به درستی تبیین شود و اینکه برخی مسئولان اساس تحریم‌ها را نبینند یا بالعکس بزرگنمایی کنند با دشمن هم‌زبانی کرده‌اند و تا خواسته دشمن را ترغیب به افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران می‌کنند.

وی تاکید کرد:‌ موضوعی که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند این است که واقعیت‌ها را به وضوح ببینیم و اگر این واقعیت‌ها تلخ است برای آن چاره اندیشی کنیم نه اینکه آنها را بزرگنمایی کنیم که در این صورت امید ملت را ناامید می‌کنیم و موجب انسجام دشمن برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران می‌شویم و چشم‌اندازی که رهبر انقلاب ترسیم کردند درس بزرگی برای مسئولان نظام است.

این فعال سیاسی افزود: رهبر انقلاب در نقطه مقابل این مسائل فرمودند استکبار باز هم در صورت شکست ملت ایران خواهد ماند؛ که فکر می‌کنم دورنما و چشم‌انداز مطلوبی است که این رصدگر بزرگ انقلاب اسلامی آینده‌ای نویدبخش را برای ملت ایران در عبور از سختی‌ها و مشکلات تصویر کردند.

سروری با اشاره به بحث محوریت قانون برای مدیران و مسئولان در بیانات رهبر، اظهار داشت:‌همه مسئولان باید بر وظایف قانونی خود عمل کنند و با همدیگر هم‌افزایی داشته باشند تا هدفی که دشمن داخلی و خارجی دنبال می‌کند، یعنی تلاش برای القاء حاکمیت دوگانه، نفاق داخلی، محقق نشود اما در عمل برخی مسئولان این مسائل دیده می‌شود.

وی گفت: رهبر فرمودند؛ اگر قانون ملاک عمل قرار گیرد و احترام به قانون جزء ادبیات و رویکرد مسئولان باشد می‌تواند بزرگترین حلال مشکلات جامعه قرار گیرد.

وی در رابطه با تاکید رهبری به توجه به تولید ملی تصریح کرد: متاسفانه شاهد ناهماهنگی و نداشتن همگرایی در رابطه با شعار سال هستیم و  دست‌های پنهان و آشکاری وجود دارد که در سال تولید ملی بیشترین ضربه را به تولید داخلی وارد کرده تا مطالبه رهبری تضعیف کنند و طبیعی است که در یک بازار بی‌ثبات اقتصادی تولید هیچ موضوعیتی پیدا نکرده و نمی‌تواند سربلند کند.

سروری بیان داشت: ناهماهنگی بین بخش های مختلف کشور، عدم آ‌مادگی سیستم اداری برای تسهیل امور تولید ملی، مشکلاتی است که تاکنون شاهدش بودیم.

قائم مقام جمعیت رهپویان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بار دیگر هشدار دادند و تاکید کردند که مطالبه ایشان‌و‌ مردم در‌ این سال اهتمام به تولید داخلی و افزایش ظرفیت‌ها و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم. 

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.