اهداء بیش از ۱۵ هزار نسخه کتاب به دانش آموزان مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

۲۱ آبان ،

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت هفته کتاب و در اقدامی خیرخواهانه، ۱۵ هزار نسخه کتاب های آموزشی ، درسی و موضوع های دیگر را به منطق زلزله زده آذربایجان شرقی ارسال کرد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی علاوه بر مقادیر کتاب های ذکر شده، تعداد ۱۶ هزار قطعه کارت پستال نیز به دانش آموزان مناطق زلزله زده اهداء می شود.  
بر همین اساس، اقلام فرهنگی مذکور که ۲۵۰ کارتن را شامل می گردد، توسط اداره کل فراهم آوری و حفاظت سازمان و به واسطه مرکز اسناد و کتابخانه ملی آذربایجان شرقی، مستقر در شهر تبریز به دانش آموزان زلزله زده اهداء می گردد. شایان ذکر است موضوعات کتاب های اهدایی شامل کتب اعتقادی، کمک درسی، آموزشی، داستان و روانشناسی است. کارت پستال ها نیز در موضوع طبیعت و کودک و نوجوان تهیه و ارسال شده است.  
خاطرنشان می شود سازمان اسناد و کتابخانه ملی در زمینه اهداء منابع مکتوب و فرهنگی برای مناطق بحرانی و نیازمند، سابقه ای طولانی و درخشان دارد و در موارد بسیاری با کمک به کتابخانه های مناطق مختلف و دورافتاده کشور، سعی در مشارکت سازنده به منظور افزایش سطح مطالعه و فرهنگ عمومی داشته است.  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.