اهداء جوایز گِرمی به بهترین‌های موسیقی

۲۳ام بهمن ،

پنجاه‌وپنجمین مراسم سالانه گِرمی (Grammys Award) به عنوان یکی از معتبرترین جایزه‌های صنعت موسیقی جهان، با اهداء جایزه به بهترین‌های موسیقی جهان در لس‌آنجلس ‌برگزار شد.

به گزارش هنرآنلاین، در این مراسم و همانطور که پیش بینی می‌شد، اَدل، خواننده شناخته شده بریتانیایی که سال قبل شش جایزه را از آن خود کرده بود، امسال هم اولین جایزه پنجاه‌وپنجمین مراسم گِرمی را برای بهترین نمایش تک‌نفره دریافت کرد.

بنابر این گزارش، جایزه آهنگ سال به گروه Fun برای آهنگ “ما جوان هستیم” رسید و همین گروه جایزه بهترین هنرمند نوظهور را نیز از آن خود کرد.

آهنگ گوتیه با عنوان “کسی که من می‌شناختم” به عنوان بهترین آهنگ ضبط شده سال و Mumford & Sons به عنوان بهترین آلبوم سال برای آلبوم Babel جایزه گرمی ۲۰۲۲ را از آن خود کردند.

امسال گروه Black Keys در مجموع با نامزد شدن در ۴ بخش و دریافت ۴ جایزه بیشترین موفقیت را کسب کردند.

به نوشته رویترز، تعداد بسیاری از جوایز گرمی در مراسمی جداگانه پیش از مراسم اصلی اهداء شده بود. از جمله جایزه بهترین آلبوم موسیقی جهانی به راوی شانکار (که در ماه دسامبر ۲۰۱۲ در خانه‌اش در کالیفرنیا درگذشت) اهداء شد که جایزه‌اش را دخترش دریافت کرد.

همچنین جایزه بهترین آلبوم پاپ اصیل به آلبوم Kisses on the Bottom سر پل مک‌کارتنی رسید و گروه “پسرهای ساحل” نیز بهترین آلبوم تاریخی را برای آلبوم The Smile Sessions به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.