اهدای شاخه گل به بان‌کی‌مون

جام جم آنلاین: همسر شهید علیمحمدی دانشمند هسته ای ایران شاخه گلی به بان کی مون اهدا کرد و گفت: می خواهم دبیرکل سازمان ملل را ببینم تا از اقدامات تروریستی حرف بزنم.این گل نشانه صلح و دوستی برای وی است.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، خانواده شهدای هسته ای یعنی خانواده شهید علیمحمدی، همسر و فرزند شهید رضایی نژاد و پدر و مادر شهید مصطفی احمدی روشن ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه اجلاس سران نم در محل اتاق دیدارهای «بان کی مون» حاضر شدند تا با وی دیدار کنند اما دبیرکل سازمان ملل وقت ملاقات به خانواده‌های شهدای هسته ای را نداد.

همسر شهید علیمحمدی در جلوی اتاق «بان کی مون» به سخنگوی وی گفت: آرزوی من این بود که روزی دبیر کل سازمان ملل را ببینم تا از اقدامات تروریستی سخن بگویم. من می خواهم با «بان کی مون» ملاقات کنم تا حرف های خود را بزنم.

سخنگوی «بان کی مون» خطاب به همسر علیمحمدی گفت: ایشان اقدامات تروریستی را در هر کجای جهان باشد، محکوم می کند اما فعلا وقت ملاقات ندارد.

همسر شهید علیمحمدی شاخه گلی را به سخنگوی «بان کی مون» داد تا وی این گل را به دبیرکل سازمان ملل برساند.

همسر شهید علیمحمدی همچنین برای بان کی مون پیغام فرستاد که اگر سازمان ملل بعد از اولین ترور هسته ای در ایران بیانیه ای صادر می کرد و آن اقدام را محکوم می کرد ما امروز شاهد شهادت دیگر دانشمندان هسته ای نبودیم.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.