اهدای خون وزیر بهداشت در شب قدر

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ‘مرضیه وحید دستجردی’، وزیر بهداشت به همراه معاونان پارلمانی و آموزشی این وزارتخانه و’غلامرضاتوگه’، رییس سازمان انتقال خون کشور در شب قدر اهدای خون کردند.

براساس این گزارش، وزیر بهداشت و درمان یکی از اهدا کنندگان خون محسوب می شود و امسال برای سومین بار خون خود را در شب پرفیض قدر برای هموطنان وبیماران نیازمند اهدا کرد.

وی قبل از اهدای خون، با حضور در ساختمان جدید پایگاه انتقال خون وصال از نزدیک با افراد اهداکننده خون دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر بهداشت در هنگام این بازید از تعدادی از افراد اهداکننده خون مستمر نیز قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، خبرنگاران دکتر وحید دستجردی را در هنگام اهدای خون تنها نگذاشتند و وزیز بهداشت نیز بسیار پرنشاط به سوال های آنان پاسخ داد.

وی در مورد اهدای خون بویژه در ماه مبارک رمضان گفت: اهدای خون، بهاری تازه و انرژی مضاعفی را دردرون انسان به وجود می آورد.

این مقام مسوول در وزارت بهداشت و درمان ادامه داد: بر خلاف تصور و باور اشتباه مردم، اهدای خون هیچگونه مشکلی را برای روزه داران ایجاد نخواهد کرد.

وحید دستجردی گفت: در بیشتر موارد بویژه برای بانوان، ترس از سوزن و نگرانی در مورد کم خونی ، مانع اهدای خون این قشر از جامعه می شود.

وزیر بهداشت به تمام هموطنان دارای شرایط توصیه کرد که بدون هیچگونه نگرانی می توانند بعد از افطار و حتی قبل از آن ، خون خود را برای تامین ذخائر خونی اهدا کنند.

این گزارش می افزاید: تعدادی از مسوولان سازمان انتقال خون کشور نیز اهدای خون کردند.

اجتمام**۹۱۳۴ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۷۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.