اهدای سهام به نفرات برتر کنکور ۹۱

۲۳ آبان ،

مدیرعامل بانک پاسارگاد در مراسم قدردانی از نفرات برتر کنکور سراسری سال۹۱ با تاکید بر این نکته که نگاه این بانک نگاه به جامعه و ارکان آن است، گفت: پاسارگاد این وظیفه را در خود احساس می کند که در خدمت نخبگان این مملکت باشد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مجیدقاسمی با بیان این نکته که بانک پاسارگاد در جهتی انجام مسوولیت های اجتماعی خویش، نفرات برتر کنکور را سهامدار و بورسیه تحصیلی کرده است، خطاب به آنان گفت: همین که شما در میان یک ملت بزرگ و باهوش، برترین شده اید نشان می‌دهد که شما می توانید به سخت‌ترین و دست نیافتنی ترین اهداف نیز دست پیدا کنید.

مدیرعامل بانک پاسارگاد تاکید کرد: شما باید از این وطن پاسداری کنید و اکنون در بهترین موقعیتی میباشید که می توانید این ماموریت را به انجام برسانید. اگر میدان برای شما فراهم باشد شما حتی می توانید در دنیا تاثیرگذار باشید.

وی با قدردانی از تلاش های نفرات برتر کنکور و خانواده های آنان اظهار کرد: شما از وقتی که ما نبودیم در دل ما بودید و امروز هم خدا به ما این موهبت را عطا کرده است که میزبان و خدمتگزار شما باشیم.

پاسارگاد یک سازمان زنده است

کاظم میرولد رییس هیات مدیره بانک پاسارگاد هم در این مراسم با تاکید بر این نکته که موفقیت های این بانک ناشی از نگاه امیدآفرین و کارآفرین آن است، تاکید کرد: پاسارگاد یک سازمان زنده است که همه اعضا و جوارح آن با هم کار می کنند.

به گفته وی، بانک پاسارگاد به همت مدیران آن و با یک نگاه جامع و فراگیر به جامعه شکل گرفته است، تصریح کرد: یکی از محصولات این نوع نگاه، تجلیل از نخبگان و برگزیدگان علمی است.

میرولد با بیان این نکته که هیچ تصمیمی در بانک پاسارگاد جز با نگاه به آینده ای طولانی اتخاذ نمی شود، اضافه کرد: دانشگاه این بانک نیز تشکیل شده که چشم انداز آن داشتن حداقل ۲۰ هزار دانشجو است.

در این مراسم به نفرات اول کنکور ۲۰ هزار سهم ، نفرات دوم ۱۵ هزار سهم و نفرات سوم ۱۰ هزار سهم این بانک اهدا شد. همچنین این ۱۵ نفر برگزیده کنکور سراسری در طول دوران تحصیل خود در دانشگاه، ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان از بانک پاسارگاد کمک هزنیه تحصیل دریافت خواهند کرد که مدیرعامل بانک پاسارگاد اعلام کرد نفرات برتر کنکور در مقاطع بالاتر نظیر کارشناسی ارشد و دکترا هم تحت حمایت این بانک خواهند بود.

همچنین جمعی از فارغ التحصیلان ورودی سال ۸۷ در این مراسم با اهدای هدایایی به مدیرعامل بانک پاسارگاد از حمایت‌های این بانک در طول دوران تحصیل خود قدردانی کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.