اهدای گندم منقش به اسماء مبارکه خداوند به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

بنیاد بین المللی غدیر با حضور در بخش نهادها وموسسات بیستمین نمایشگاه قرآن کریم گندم متبرک و منقش به اسماء مبارک الله و ذکر یا علی(ع) را به بازدیدکنندگان هدیه می دهد.

به گزارشممتازنیوز، مجید فارسی جانی، مسئول غرفه بنیاد بین المللی غدیردر گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: این بنیاد با هدف ترویج سیره علوی امیر المومنین(ع) هر شب در ایام ماه مبارک رمضان، ۱۱۰ گندم متبرک به اسماءالله و ذکر یاعلی(ع)  را با بازدیدکنندگان اهدا می کند.

این گندم ها توسط یکی ازقاریان کلام الله مجید منقش شده است تا به این ترتیب هر روز ۱۲ هزار و یکصد صلوات به روح حضرت علی(ع) هدیه شود. همچنین بنیاد بین المللی غدیر در شب های قدر اقدام به برگزاری سه  نشست تخصصی با عنوان «پاسخ به شبهات غدیر» خواهد کرد. در این نشست ها که بعد از افطار و برگزاری نماز مغرب تشکیل می شود، استاد محمد حسین رجبی دوانی و حشمت الله قنبری حضور خواهند داشت.

علاوه بر این بیش از ۲۰هزار برچسب شامل خطبه های غدیر و احادیث نقل شده از پیغمبر توسط این بنیاد در بزرگترین رویداد معنوی جهان اسلام توزیع می شود که هدف از این کار تبلیغ غدیر در بین بازدیدکنندگان است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.