اهل جنجال و دعوای سیاسی نیستم/ مانند ۸۸ نظر شورای نگهبان را تمکین می‌کنم

۱۰اردیبهشت،

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: وظیفه خود را خدمت به مردم می‌دانم، امیدوارم که راه خدمت به مردم باز شود و همانطور که در سال ۸۸ نظر شورای نگهبان را تمکین کردم این بار هم خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران محسن رضایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این که آیا مردم در خلق حماسه سیاسی سال جاری کمک خواهند کرد، اظهارداشت: ملت ایران گرچه دلخور و ناراحت می باشند، اما به موقع در صحنه می‌آیند و حماسه شکل خواهد گرفت.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه آیا با حدود اختیارات رئیس‌جمهور در قانون اساسی موافق است یا خیر تصریح کرد: اگر حدفاصلی بین مجلس، قوه قضاییه و قوه مجریه وجود دارد،‌ این حدفاصل را با سیاست‌های کلان نظام و منویات رهبری مشخص می‌کنیم و بعد از مشخص شدن حدود قانون آن را می‌نویسیم.

وی افزود: اگر چنان چه در این میان قانونی وجود نداشته باشد مسئله به دعوا کشیده می‌شود و من اهل هیچ گونه جنجال و دعوا در عرصه سیاسی اجتماعی کشور نیستم و معتقدم با همکاری یکدیگر باید کشور را اداره کنیم.

وی در پاسخ به این که آیا قانون اساسی را تغییر خواهید داد گفت: هر ۱۰ سال یکبار اصلاحاتی در قانون صورت می‌گیرد، اما در مسئله شوراها و واگذاری اختیارات از استان به شهرستان کاستی‌هایی داریم که باید با حفظ ارکان قانون اساسی این مسائل را حل و فصل کنیم.

محسن رضایی در پاسخ به این که آیا به نظر شورای نگهبان در تایید یا عدم تایید صلاحیت خود تمکین می‌کنید بیان داشت: این مسئله هیچ بازخوردی ندارد و من وظیفه خود را خدمت به مردم می‌دانم امیدوارم که راه هر گونه خدمت به مردم باز شود و همانطور که در سال ۸۸ تمکین کردم این بار هم خواهم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.