اهمیت حفظ مخاطب از دیدگاه شهریاری

۰۸م آذر ،

جام جم آنلاین: محمود شهریاری که با برنامه «از همین امروز» به شبکه بازار آمده است، دربارهٔ لزوم حمایت مدیران از مجریان محبوب و قدیمی گفت: اختلاف‌سلیقه‌ها در حوزه برنامه‌سازی وجود دارد، اما حرف من این است که اگر ما در برنامه‌سازی دچار خودسانسوری شویم، مخاطب را از دست می‌دهیم.

وی با ذکر این نکته که حفظ مخاطب از نان شب هم برای صداوسیما واجب‌تر است، افزود: در حال حاضر شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای هر روز مثل قارچ سبز می‌شوند و در این راستا باید سعی کنیم مخاطبانمان را با ساخت برنامه‌هایی که مورد علاقه‌شان است، حفظ کنیم و از دست ندهیم.

این مجری تاکید کرد: حضور مجریان مطرح برای بهتر دیده شدن شبکه بازار موثر است.

محمود شهریاری که پیش از این اجرای برنامه‌هایی در گونه اجتماعی، مفرح و جُنگ را برعهده داشته است، در پاسخ به این پرسش که چگونه خود را در شبکه بازار با برنامه‌ای اختصاصی تطبیق داده است، توضیح داد: من تا به حال فقط برنامه‌های گونه اجتماعی را اجرا کرده‌ام، اما برنامه «از همین امروز» نیز بیشتر روی اراده اشخاص کار می‌کند. در واقع این برنامه قبل از این که اقتصادی باشد، اجتماعی است و در همان حوزه‌ای است که پیش از این برنامه اجرا می‌کردم، اما به هر حال تلاش می‌کنم از این دیدگاه با صاحبان مشاغل خانگی صحبت کنم و خیلی روی جنبه‌های اقتصادی آن که تخصص من نیست، دست نمی‌گذارم. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.