اهم برنامه‌های احمدی‌نژاد در سفر به استان گیلان اعلام شد

۱۱اردیبهشت،

در سفر احمدی‌نژاد به گیلان تعداد ۱۵ هزار واحد مسکن مهر شهر رشت و دو پروژه بزرگ صنعتی از جمله خط تولید شمش فولادی در ذوب‌آهن فولاد خزر با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد تومان و طرح توسعه کاشی خزر با سرمایه‌گذاری ۳۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

http://www.yjc.ir/fa/services/3به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به استان گیلان، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز با سفر به استان گیلان چهارمین دور از سفرهای استانی خود را به این استان آغاز کرد.

رئیس ‌جمهور در این سفر خود نیز تعدادی از معاو‌نان و وزرا را برای پیگیری مصوبات سه دوره از سفرهای هیئت دولت به همراه خود آورده است.

وی همچنین قرار است تعدادی از پروژه‌های صنعتی و عمرانی که کار عملیات ساخت آنها به اتمام رسیده است را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

تعداد ۱۵ هزار واحد مسکن مهر شهر رشت و دو پروژه بزرگ صنعتی از جمله خط تولید شمش فولادی در ذوب‌آهن فولاد خزر با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد تومان و طرح توسعه کاشی خزر با سرمایه‌گذاری ۳۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

در سفر امروز هیئت دولت به گیلان، تعدادی از کشاورزان و گلخانه‌داران این استان که در سال ۸۶ به سبب بارش برف خسارت‌های فراوانی به آنها وارد شده، با تجمع در مقابل کانون کشاورزان و ورزشگاه عضدی رشت سعی در پیگیری مطالبات خود دارند.

به دلیل عدم استقبال درخور توجه از احمدی‌نژاد در سفر‌های دور جدید سفر‌های استانی در سال جدید که در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری در حال انجام است، برخی خبرها حکایت از برنامه‌ریزی استانداری گیلان و فرمانداری‌ها برای حضور مردم در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری عضدی رشت دارد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.