اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان میزبان پیکر سپهبد شهید ایران خواهند بود

سخنگوی سپاه پاسداران آخرین وضعیت برنامه‌های مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ایران را تشریح کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران در نشستی  آخرین وضعیت برنامه‌های  مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ایران را تشریح کرد.

وی با یادآوری اینکه امروز مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در عراق باشکوه بسیاری برگزار شد، گفت: فردا (یک شنبه) صبح پیکر ایشان به شهر اهواز وارد می‌شودو از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ برنامه برای وداع با پیکر ایشان در اهواز پیش بینی شده است.

وی افزود: از آنجایی که خوزستان نماد دفاع مقدس است، مردم خوزستان درخواست کردند تا مراسم وداع با پیکر سپهبد شهید سلیمانی در این شهر برگزار شود که فرمانده کل سپاه با این درخواست موافقت کرد.

سخنگوی سپاه اظهار کرد: پس از اهواز پیکر ایشان حوالی ساعت ۱۳ به مشهد انتقال پیدا خواهد کرد. بعد از اتمام مراسم در مشهد، پیکر ایشان به تهران انتقال پیدا می کند و ساعت ۱۹:۳۰ شب مراسم یک شنبه وداع با پیکر سردار سلیمانی در مصلی تهران برگزار می شود.

شریف گفت:مراسم تشییع و نماز بر پیکر مطهر این شهید نیز از ساعت ۸ صبح دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و بعد از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد. بعد از تهران ساعت ۱۴ الی ۱۶ بعد از ظهر مراسم وداع با پیکر ایشان در قم برگزار می شود و بعد از آن پیکر سپهبد شهید سلیمانی برای خاکسپاری به کرمان منتقل می شود

وی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در این مراسم پیام خاصی را به حامیان انقلاب اسلامی خواهد داد که برخورد با دشمن و ایجاد امنیت دستور کاری است که از آن شهید به یادگار مانده است .

بر اساس اعلام ‌های انجام شده مراسم ‌های تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی از فردا (یک شنبه) آغاز و در اهواز ،مشهد ، تهران ، قم و کرمان برگزار می‌شود.

این خبر تکمیل می شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.