اوباما از رقیب خود پیشی گرفت

به رغم ناامیدی امریکایی ها نسبت به اینده اقتصادی کشورشان، نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد فاصله آرای طرفداران ‘باراک اوباما’ رییس جمهوری فعلی این کشور نسبت به ‘میت رامنی’ نامزد حزب جمهوریخواه و رقیب اوباما در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، کم کم زیاد می شود.
به گزارش ایرنا، درحالی که کمتر از سه ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امریکا باقیمانده است، بازار نظرسنجی های انتخاباتی به شدت گرم است.

جدیدترین نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد، دو سوم امریکایی ها بر این باورند که کشور شان در مسیری نادرست پیش می رود.

با این حال نتایج اخرین نظرسنجی ها نشان می دهد اوباما هفت درصد بیش از رامنی با اقبال عمومی روبه روست و در حالی که ۴۹ درصد رای دهندگان به اوباما رای خواهند داد تنها ۴۲ درصد رامنی را به عنوان نامزد مورد نظر خود برگزیده اند.

روند تغییرات آرا نشان می دهد که اوباما به طور متوسط همه ماهه یک درصد بر اختلاف آرای خود با رامنی افزوده و این در حالی است که انتقاد در مورد عملکرد اقتصادی دولت اوباما همچنان در شکل گیری آرای رای دهندگان موثر است.

تحلیلگران انتخاباتی معتقدند، حزب جمهوریخواه باید هرچه سریعتر برای حل این مشکل راهی بیاید در غیر این صورت دمکرات ها یک پیروزی پیش از موعد در انتخابات ریاست جمهوری به دست خواهند آورد.

۴۹۴۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.