اوباما با تکمیل پروژه‌های جنگ‌افروزی بوش چهره خود را ناموفق نشان داد

۲۳م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: دوره اول ریاست جمهوری اوباما صرف تکمیل پروژه‌های جرج بوش رئیس‌جمهور پیشین آمریکا شد که هزینه‌های گزاف در افغانستان و عراق منجر به آشفته شدن وضعیت اقتصادی آمریکا و این موضوع اوباما را در کنترل وضعیت اقتصادی ناموفق نشان داده است.

حسن لاسجردی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتصاب چهره‌های جدید وزارت دفاع و سازمان سیا از سوی باراک اوباما گفت:  “اوباما”  در دور دوم ریاست جمهوری خود می‌کوشد تا با روی کار آوردن این اشخاص وضعیت داخلی آمریکا را بهبود بخشد و این کشور را از باتلاق گرفتار شده در آن نجات دهد.

وی ادامه داد: دوره اول ریاست جمهوری  اوباما صرف تکمیل پروژه‌های جرج بوش رئیس‌جمهور پیشین آمریکا شد که هزینه‌های گزاف در افغانستان و عراق منجر به آشفته شدن وضعیت اقتصادی آمریکا شده و این موضوع  اوباما را در کنترل وضعیت اقتصادی ناموفق نشان داده است.

لاسجردی افزود: به نظر می‌آید باراک اوباما با انتخاب هاگل و برنان در سمت وزیر دفاع و رئیس سازمان سیا به دنبال دولتی میانه‌رو و آرام برای حل موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در آمریکا است.

این کارشناس در پایان خاطر نشان کرد:  با روی کار آمدن هاگل و برنان می‌توان مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه ۱+۵  را موفق آمیز خواند و منتظر تاثیرات آن در عرصه بین‌الملل باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.