اوباما نباید اشتباهات خود دربارهٔ ایران را تکرار کند/لزوم توجه رئیس‌جمهوری آمریکا به اوضاع داخلی کشورش

۱فروردین ۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اوباما چگونه می‌خواهد بدهی ۱۶هزار میلیاردی کشورش را بپردازد و چگونه می‌تواند پاسخ‌گو جنبش ضد سرمایه‌داری وال‌استریت باشد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ به اظهارات ضد ایرانی اوباما گفت: سیاست‌مداران ایالات متحده چشم خود را بر بسیاری از واقعیت‌های کشورشان بسته‌اند و توجه خود را به دیگر کشورها معطوف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: قسمتی از مشکلات اقتصادی ایران ناشی از تحریم بوده اما با اینکه غربیان در تحریم به‌سر نمی‌برند اما اقتصاد بسیار متلاطمی دارند.

کوثری با اشاره به وضعیت اقتصادی آمریکا اظهار داشت: اوباما چگونه می‌خواهد بدهی ۱۶هزار میلیاردی کشورش را بپردازد و چگونه می‌تواند پاسخ‌گو جنبش ضد سرمایه‌داری وال‌استریت باشد.

وی با بیان اینکه اوباما با حمایت صهیونیست‌ها به‌روی کار آمده، افزود: ادعاهای ضد ایرانی اوباما برای دلداری و امیددهی به سران رژیم صهیونیستی بیان شده چرا که رژیم اشغال‌گر قدس پس از وقوع بیداری اسلامی در منطقه بیش از پیش رو به زوال رفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بزرگ‌ترین اشتباه رئیس‌جمهوری آمریکا عدم پذیرش واقعیات موجود در جهان است، تاکید کرد: اوباما به‌دنبال انداختن توپ به زمین ایران است و همواره خطاهای خود دربارهٔ ایران را تکرار می‌کند و از تجربیات قبل خود درس نمی‌گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان با اشاره به اظهارات اوباما بر ضد حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان از عواملی است که نمی‌گذارد رژیم صهیونیستی به اهدافش برسد به همین خاطر همواره مورد غضب مستکبران واقع شده و آن را یک سازمان تروریستی می‌نامند اما کشورهای غربی از منافقین و القاعده همواره دفاع کرده لذا دولت‌مردان ایالات متحده تا زمانی که اخلاق و کردار خود را اصلاح نکنند ایران به میز مذاکره با آنها نمی‌شیند.

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.