اوباما همجنس گرا و معتاد است

یک مقام ارشد جنبش تی پارتی از، رئیس جمهور آمریکا،  باراک اوباما، خواسته است تا ثابت کند که وی از ماده مخدر کرک استفاده نکرده است و با همجنسگرایان رابطه نداشه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه آنلاین خبری را استوری، روز پنجشنبه جادسن فیلیپس، رئیس سازمان تی پارتی نیشن که یک گروه زیر مجموعه جنبش تی پارتی محسوب می شود در مقاله ای اعلام کرده است اگر قرار باشد میت رامنی، نامزد جمهوری خواهان، سوابق مالیاتی خود را ارائه کند باراک اوباما هم باید مدارک پزشکی خود را مبنی بر عدم استفاده از کرک و همچنین عدم رابطه با همجنسگرایان را منتشر کند.

فردی به نام لری سینکلر ادعا کرده است در سال ۱۹۹۹ او و باراک اوباما پس از برقراری رابطه جنسی اقدام به مصرف کرک کرده اند.

فیلیپس در مقاله خود نوشته است این واقعه ۹ سال پیش از نامزدی اوباما برای تصدی پست ریاست جمهوری آمریکا رخ داده است و با اشاره به مخرب بودن کرک گفته است کرک ماده ای بسیار اعتیادآور است و ترک آن کار بسیار دشواری است.

او می افزاید: “آیا اوباما معتاد است؟ آیا او در گذشته معتاد بوده است؟ پرسیدن این سوالات در مورد شخصی که انگشتش بر روی دکمه [بمب] اتمی است، منطقی است. چرا اوباما این سوابق را پنهان می کند و چرا رسانه ها این سوالات را مطرح نمی کنند. چرا جمهوری خواهان به جای درخواست از رامنی برای منتشر کردن سوابق مالیاتی خود جواب این سوالات را از اوباما نمی خواهند؟”

چندی پیش باراک اوباما با متهم کردن رامنی به فرار از مالیات و داشتن حساب بانکی در سوئیس از او خواسته بود سوابق مالی و مالیاتی خود را منتشر کند، این اتهام توجه جامعه آمریکا را زندگی اقتصادی رامنی جلب کرد و چالشی برای کمپین انتخاباتی نامزد حزب جمهوری خواه شد.

لری سینکلر در سال ۲۰۰۸ با انتشار کتابی اعلام کرد که باراک اوباما همجنسگرا می باشد و با او رابطه جنسی برقرار کرده است.

پس از اینکه چندی پیش باراک اوباما از قانون ازدواج همجنسگرایان حمایت کرد سینکلر دوباره در رسانه های محافظه کاران ظاهر شد و اعلام کرد اگر اوباما دوباره به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود راز خود را برملا خواهد ساخت.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پارسا عبدی:

    خودمانیم ها…
    رسما چرند پراکنی میکنید و مزخرف منتشر می نمایید…
    مایه تاسف هستید واقعا!

    یعنی حقیقتا با شما جلبک ها شدیم هفتاد هشتاد میلیون ها ااا

    والسلام علی من اتبع الهدی!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.