اوباما پیروز شود، همه را اخراج می‌کنم

جام جم آنلاین: دیوید سیگل میلیاردر آمریکایی و محافظه کار دو آتشه کارمندانش را تهدید کرد که در صورت انتخاب دوباره باراک اوباما به مقام ریاست جمهوری آمریکا همگی از کار اخراج خواهند شد.

به گزارش  جام جم آنلاین به نقل از نوول اوبسرواتور، دیوید سیگل با ارسال یک ایمیل به ۸۰۰۰ کارمندش آنها را تهدید کرد که در صورت انتخاب مجدد باراک اوباما به مقام ریاست جمهوری آمریکا از کار اخراج خواهند شد.

دیوید سیگل و همسرش جکی به دلیل مالکیت وستگیت ریسورتس، یکی از عمده ترین شرکت های فروش ملک های مشارکتی ایام تعطیلات در آمریکا شهرت دارند. اما در ضمن این زوج  از چهره های همیشگی  صفحات جنجالی رسانه ها هستند. آنها به دلیل افراط در داشتن زندگی لوکس و موضع گیری های افراطی دیوید نیز نقل محافل هستند.

دیوید سیگل در مصاحبه اخیرش با بلومبرگ  تایید کرده بود که با فشار آوردن به کارمندانش موجب انتخاب دوباره جرج دبلیو بوش در انتخابات ۲۰۰۴ شده بود. همچنین وی  در انتخابات ریاست جمهوری دوره اول بوش پسر از او در برابر ال گور پشتیبانی کرده بود.

در واقع، می توان جناب دیوید تجمل پرست را نه تنها از نومحافظه کاران افراطی دانست بلکه  باید او را یکی از عوامل اصلی دو جنگ خونین و پرهزینه افغانستان و عراق محسوب کرد.

وی در ایمیل خود خطاب به ۸۰۰۰ کارمندش  تصریح کرد: به عنوان کارفرما من باید بگویم که به چه کسی رای دهید. در هر حال، با پیروزی رییس جمهور کنونی شغل شما به خطر خواهد افتاد.

دیوید سیگل در تماسی که  سایت Gawker با وی گرفت نه تنها ارسال این ایمیل را تایید کرد بلکه تهدید آشکار کارمندانش را نیز مورد تایید قرار داده و گفت: به این ترتیب هنگامی که کارمندانش به پای صندوق های رای می روند قبلا خوب فکرهایشان را کرده اند. مترجم: بهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.