اوج سفرهای تابستانه در جاده های گلستان

جمعه ۲۳ تیر – ۱۲:۳۸:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و ناوگان مسافربری گفت : همزمان با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان سفرهای تابستانی در سطح جاده های گلستان به اوج خود رسیده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ پاسدار”علی اصغر مهری” بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان خصوصاً رانندگان ناوگان مسافربری در سطح جاده های استان تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه همزمان با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان با افزایش سفرها روبرو هستیم تصریح کرد : سفرهای تابستانی در سطح جاده های استانی به اوج خود رسیده است.
وی  اظهار داشت: رانندگان باید از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی جداً خودداری کرده و پس از توقف در مکان امن استراحت کنند و پس از رفع استراحت به رانندگی خود ادامه دهند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان ۷۵ درصد تلفات جاده ای استان را موتورسواران و عابران پیاده عنوان کرد و گفت : فاصله نزدیک شهرها  موجب شده که استفاده از موتورسیکلت در سطح شهرها و جاده های استان بیش از سایر استان ها باشد.
سرهنگ پاسدار”علی اصغر مهری”  همچنین گفت : به همین دلیل علیرغم برخورد قاطع با موتورسواران و همچنین برگزاری کلاسهای آموزشی و برنامه های فرهنگی بازهم موتورسواران و عابران پیاده آسیب پذیرترین قشر ترافیکی در سطح جاده های استان می باشند.
سرهنگ مهری در پایان از رانندگان وسائل نقلیه خواست بدلیل حجم بالای تردد در سطح جاده های استان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و از هرگونه عجله و شتاب در حین رانندگی جداً خودداری کنند.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۳۱۲۳۸۲۳۸۶۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.