اورژانس جدید ۳۴ تختخوابی بیمارستان کودکان مفید افتتاح می شود

مدیر اجرایی پروژه ساخت اورژانس جدید بیمارستان کودکان مفید گفت:با راه اندازی این مرکز، ۲۴ تخت دیگر به مجموعه تخت های بیمارستانی این مرکز افزوده خواهد شد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمارستان کودکان مفید؛ مهدی علیرضایی بیمارستان کودکان مفید را از جمله مراکز درمانی قدیمی که سابقه بهره برداری از آن به قبل از انقلاب اسلامی باز می گردد، دانست و عنوان کرد: ساختمان فرسوده اورژانس با برخورداری از مساحتی بالغ بر یک هزار و دویست متر مربع زیربنا حدود هشت ماه گذشته به طور کامل تخریب و از نو ساخته شد.

وی با اشاره به این که پیش از این مرکز اورژانس این بیمارستان، دارای ۱۰ تخت بود، گفت: اکنون بیش از ۲۴ تخت بیمارستانی با بهره گیری از آخرین استانداردهای روز معماری بیمارستانی کودکان طراحی و به مجموعه اضافه شده است.

علیرضایی  ضمن تاکید بر این که امروزه بیمارستان ها مبتنی بر شواهد ساخته می شوند تا افزایش قابلیت و کارایی (فرآیند رسیدگی به بیمار) را به همراه داشته باشند، اظهار کرد:  اکنون بخش های جدیدی به اورژانس اضافه شده و حداکثر استفاده از فضای موجود صورت پذیرفته است.

مدیر اجرایی پروژه ساخت اورژانس جدید بیمارستان کودکان مفید، در ادامه درباره هزینه صرف شده برای ساخت مرکز جدید اورژانس بیمارستان مفید گفت: بازسازی ساختمان و تخت های بیمارستانی مرکزاورژانس با یک سوم هزینه لازم  انجام و آماده بهره برداری است.

وی با بیان این که در نور و رنگ از جمله المان های اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اورژانس بوده اند، عنوان کرد: امروز پذیرفته و اثبات شده است که هارمونی رنگ و طراحی متناسب با فضا تا چه اندازه اثرات روانشناختی مثبت بر جای می گذارد، همین که خانواده های نگران با تماشای دیوارها و طراحی منحصر بفردی که دارند، برای چند لحظه فارغ شده و دمی رنج خود را فراموش کنند، برای ما بسیار ارزشمند است.

بنابر این گزارش، اورژانس جدید ۳۴ تختخوابی بیمارستان کودکان مفید روز دوشنبه دوم مرداد ماه سال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می شود./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.