اوضاع دوباره بحرانی شد / تقوی از هدایت مس استعفا داد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – تقوی که پس از حاشیه های فراوان به تمرین مس کرمان برگشته بود در اقدامی غافلگیرانه،تمام طرفداران این تیم را شوکه کرد.

به گزارش ممتاز؛مجتبی تقوی در کنفرانس خبری قبل از بازی با راه آهن،هنگامی که مقابل خبرنگاران نشست اعلام کرد که در بازی فردا روی نیمکت مس نخواهد نشست.او عنوان کرد که رسما از سمتش استعفا داده و دیگر سرمربی مس کرمان نخواهد بود.
دلیل استعفای تقوی به حاشیه های روزهای اخیر در تمرینات مس برمی گردد،آنجا که تعدادی از لیدرها و تماشاگران باشگاه مس با حضور در تمرین این تیم تقوی و دستیارانش را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
خود تقوی در این باره می گوید:« چندین جلسه با مسئولان تیم داشتم و اصلا علاقه‌ای به ادامه همکاری ندارم. رئیس هیئت مدیره که به تازگی مسئولیت پذیرفته است چندین بار از من خواست تا در تیم بمانم اما به دلایلی که خواهم گفت نمی‌توانم این کار را انجام دهم. اول اینکه بیژن طاهری را به صورت ناجوانمردانه مورد ضرب و شتم قرار دادند و خدا رحم کرد سلامتی او به خطر نیفتاد. بارها دیده‌ایم در فوتبال اتفاقاتی می‌افتد که بعضی سلامتی خود را از دست می‌دهند. مردم کرمان هیچ مشکلی ندارند اما بعضی این کارها را درست می‌کنند. سبب دیگر اینکه شاید در بعضی موارد با کنار رفتن یک فرد سبب شود این مشکلات برطرف شده و فضا مهیا شود.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.