اولادی: اسم و رسم ایران از لبنان بزرگ‌تر است

۱۵ام بهمن ،

مهرداد اولادی پس از تمرین امروز صبح (یکشنبه) تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: شرایط تیم خیلی خوب است و بازیکنان با تمرین‌های چند روز قبل به آمادگی کامل رسیده‌اند. امیدوارم که بازی خوبی با لبنان داشته باشیم و با حمایت هواداران آغاز خوبی در جام ملت‌های آسیا برای خود رقم بزنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر فکر می‌کند در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد، گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم که در ترکیب اصلی باشم، ولی در نهایت تصمیم با کادر فنی است.

اولادی همچنین در پاسخ به سوالی دربارهٔ مهدی رحمتی گفت: در این رابطه نظری ندارم. چون نظر سرمربی تیم ملی است که چه بازیکنی در تیم ملی باشد و چه بازیکنی نباشد.

وی دربارهٔ میزان آمادگی خودش هم گفت: در ملوان و تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارم و از نظر جسمی و روحی کاملا آماده هستم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ادامه دربارهٔ وقت کشی لبنانی‌ها، گفت: دیروز فیلم بازی لبنان را دیدیم و متوجه شدیم که آنها تیم خوبی دارند، اما ایران از نظر اسم و رسم و بازیکن از لبنان بزرگ‌تر است. برای وقت کشی حریف هم حتما کادر فنی ترفندی را در نظر گرفته است، ولی عرب‌ها همیشه این کار را انجام می‌دهند و این کار برایشان عادی است.

وی در پایان گفت: امیدوارم که لبنان را شکست دهیم و با یک برد خوب روحیه خود را برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی بیشتر کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.