اولادی:احتمال جدایی من از پرسپولیس بیشتر از ماندن در این تیم است

مهرداداولادی روز چهارشنبه درگفت وگو باایرنا،افزود: گفت وگوهایی بامدیرعامل باشگاه پرسپولیس کرده ام، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و احتمال جدایی من از پرسپولیس وجود داد.

وی ادامه داد: با پرسپولیس یک فصل دیگر قرار دارم و در حالی که در لیست این تیم نبودم، اما به خاطر علاقه ای که به پرسپولیس داشتم تا الان صبر کردم و به هیچ تیمی نپیوستم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: روز گذشته برای گرفتن برگه تسویه حساب به باشگاه مراجعه کردم و همانطور که گفتم احتمال جدایی من از این تیم وجود دارد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس مهاجمان بسیار زیادی در اختیار گرفته و با توجه به شرایطی که وجود دارد فکر نمی کنم در این تیم ماندگار شوم.

وی اظهار داشت: در پایان فصل با ملوان به توافق رسیدم اما به خاطر تعهدی که به پرسپولیس داشتم به این تیم نرفتم و فصل نقل و انتقالات به پایان رسید.

اولادی درادامه با اشاره به شرایطش گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و کاملا برای حضور در میدان آمادگی دارم. بازیکن آزاد هستم و می توانم درهر تیمی بازی کنم و اطمینان داشته باشید حتی اگر در پرسپولیس می ماندم بازیکن ثابت می شدم.

مهرداد اولادی که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در پایان لیگ یازدهم درلیست مازادباشگاه قرار گرفت اما در روز های اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت او به پرسپولیس قوت گرفت.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۶۴۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.