اولتیماتوم هیئت مدیره به امیرقلعه نوعی؟

زمانی که قرار شد قلعه نوعی سرمربی فصل جدید آبی ها باشد اعضای هیئت مدیره با این اتفاق موافقت کردند و حتی خودشان در این مورد وارد عمل شدند اما درحال حاضر آنها از شرایط حاکم در تیم رضایت ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در حالیکه مشخص نبود علی فتح اله زاده قرار است در این تیم ماندگار باشد یا نه، اعضای  هیئت مدیره و در رأس آنها رسولی نژاد راهی منزل امیر قلعه نوعی شدند و توافقات نهایی را با وی انجام دادند تا این مربی استقلال بازگردد این درحالی است که در حال حاضر صحبت از این است که اعضای هیئت مدیره از عملکرد امیر قلعه نوعی در تیم استقلال رضایت ندارند و حتی به این موضوع اشاره شده است. 
گفته می شود که اعضای هیئت مدیره خواستار گفتگو با مدیر عامل تیم هستند تا شرایط را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند و در مورد آینده تیم تصمیم گیری کنند.

شایان ذکر است: عملکرد تیم استقلال رد ۶ هفته ای که از لیگ گذشته است مورد ارزیابی قرار گرفته است، اما ارزیابی انجام شده مورد قبول و تأیید اعضای هیئت مدیره نیست و این درحالی است که تا به حال صحبتی از اولتیماتوم و اخطار مطرح نشده است، اما زمزمه هایی در این خصوص به گوش می رسد و قرار شده است که مسئولان در این خصوص وارد عمل شوند.

گویا اعضای هیئت مدیره در ابتدا خواستار برگزاری جلسه و ارائه توضیحات مدیریت و سرمربی تیم استقلال هستند و قرار است که پس از این جلسه و بررسی شرایط تیم در این خصوص تصمیم گیری شود.

این درحالی است که رابطه امیر قلعه نوعی با رئیس هیئت مدیره استقلال برسر حضور فرهاد مجیدی در تیم استقلال دچار مشکلاتی شد و این موضوع ممکن است شرایط را تغییر دهد زیرا پیش از مطرح شدن مخالفت قلعه نوعی با بازگشت مجیدی به تیم رسولی نژاد حامی اصلی سرمربی استقلال در تیم بود.

گفتنی است: رئیس هیئت مدیره استقلال خواستار برگزاری جلسه پیش از دیدار هفته هفتم لیگ است تا توضیحات لازم را از مسئولان و سرمربی تیم دریافت کند، این درحالی است که امیر قلعه نوعی هنوز موافقت خود را با حضور دراین جلسه اعلام نکرده است. /آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.