اولتیماتوم کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر ارشاد درباره «لاله» و «گشت ارشاد»

نوباوه مطرح کرد:

سینما و تلویزیون > سینمای‌ایران
عضو کمیسیون فرهنگی از اولتیماتوم کمیسیون فرهنگ مجلس به وزارت ارشاد خبر داد و گفت: کمیسیون به وزیر ارشاد مهلت داده تا نتیجه پیگیری‌های خود در ارتباط با با پروژه لاله و فیلم گشت ارشاد را به این کمیسیون ارائه کند، در غیر این صورت مجلس از ظرفیتهای قانونی خود در این ارتباط استفاده خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، بیژن نوباوه‌وطن در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به قانع نشدن حمیدرضا رسایی و الیاس نادران از پاسخ وزیر ارشاد در جلسه دیروز کمیسیون فرهنگی گفت: جلسات میان کمیسیون فرهنگی و وزیر ارشاد ادامه خواهد داشت و بنا نیست تا وزیر برای پاسخ به سؤال به صحن علنی مجلس بیاید.

وی ادامه داد: پس از آقایان رسایی و نادران، سایر نمایندگان نیز مخالفت خود را با برنامه‌های ضعیف سازمان سینمایی کشور اعلام  و عنوان کردند که کمیسیون فرهنگی مجلس از کنار این مسأله به سادگی عبور نخواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: به وزیر ارشاد فرصت دادیم تا نتیجه پیگیریهای خود در ارتباط با با پروژه لاله و فیلم گشت ارشاد را به این کمیسیون ارائه کند .

وی ادامه داد: در جلسه آتی کمیسیون فرهنگی با وزیر ارشاد نتیجه پیگیری‌های وزیر در ارتباط با فیلم گشت ارشاد، ویدیو خانگی و پروژه لاله و تفکرات فمینیستی و روالی که این پروژه دنبال می‌کند به کمیسیون ارائه خواهد شد و در غیر این صورت مجلس از ظرفیتهای قانونی خود در این ارتباط استفاده خواهد کرد.

 

 


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.